اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دونده مازندرانی دارنده مقام اول مسابقات بین‌المللی ترکیه:

روزانه 30 کیلومتر برای مسابقات استانبول دویدم

خبرگزاری فارس: دونده مازندرانی دارنده مقام اول مسابقات بین‌المللی ترکیه با اشاره به تمرینات فشرده قبل از این مسابقات گفت: روزی 30کیلومتر برای موفقیت در مسابقات دو و میدانی استانبول دویدم.

روزانه 30 کیلومتر برای مسابقات استانبول دویدم

خردمند حیدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در سوادکوه با اشاره به اینکه مسابقات دو صحرانوردی بین‌المللی در شهر استانبول ترکیه برگزار شد، گفت: 20 هزار دونده از 132 کشور در این مسابقات حضور دارند.

خردمند حیدری که در رده سنی بالای 40 سال در این مسابقات حضور داشت و موفق به کسب رتبه اول شد، افزود: در این رده سنی دونده‌ای از شیراز به مقام دوم و دوندگانی از کشورهای کنیا، اتیوپی، انگلستان و آمریکا به رتبه‌های سوم تا ششم رسیدند.

وی به کیفیت و کمیت این دوره از مسابقات اشاره و خاطرنشان کرد: کیفیت و کمیت این دوره از مسابقات بالا بود و دوندگان قدرتمندی از کشورهای کنیا، اتیوپی، فرانسه و انگلستان در این دوره از مسابقات حضور داشتند.

حیدری به دلایل موفقیت خود اشاره و یادآور شد: تمرینات مداوم و همه روزه‌ای داشتم و هفته‌ای تا 200 کیلومتر تمرین داشتم و در یک ماه باقی مانده به مسابقات روزی 30 کیلومتر دویدم.

وی افزود: شباهت آب و هوای سوادکوه به شرایط آب و هوایی استانبول از شرایط دیگر موفقیتم بود.

دارنده رتبه اول مسابقات بین‌المللی ترکیه به طی مسیر 15 کیلومتری این مسابقات اشاره کرد و افزود: 15 کیلومتر این مسابقات را در 57 دقیقه و 11 ثانیه و با اختلاف 5 دقیقه‌ای با نفر دوم دویدم.

وی به دریافت جایزه هزار دلاری توسط نخست وزیر ترکیه اشاره کرد و گفت: علی اکبر ضمیریان در دوی 8 کیلومتر و در رده سنی بالای 60 سال مقام دوم، علیرضا بی‌آزار در رده سنی 50 تا 55 سال در دوی 8 کیلومتر به مقام دوم و کریم حسین زاده در رده سنی 55 تا 60 سال و در دوی 8 کیلومتر به مقام اول دست یافتند.

انتهای پیام/86015/ب/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول