اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم چابهار، نیکشهر و کنارک در مجلس:

مشکلات سیستان‌وبلوچستان باید با همدلی نمایندگان مرتفع شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم چابهار، نیکشهر و کنارک در مجلس شورای اسلامی گفت: سیستانی و بلوچستانی دو بال استان بوده و مشکلات باید با همدلی و یکرنگی نمایندگان مرتفع شود.

مشکلات سیستان‌وبلوچستان باید با همدلی نمایندگان مرتفع شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زابل، یعقوب جدگال در جلسه مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان در فرمانداری زابل اظهار داشت: نمایندگان این دوره استان با دوره‌های قبلی تفاوتی ندارند، تعامل و دوستی ایجاده کرده و حرف همه نمایندگان یکی است، اگر در هر ناحیه‌ای مشکلی باشد بدانید که هدف شما و نمایندگان همسو و همراه برای توسعه و رسیدن به اهداف است.

وی با اشاره به موازی‌کاری تعدادی از مدیران در مورد ارتباط نمایندگان افزود: نمایندگان، اعضا نظام بوده و در هر سمتی که باشند همه همرنگ و یکرنگ هستند.

عضو کمسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی، حسینعلی شهریاری را افتخار استان دانست و گفت: نمایندگان استان با سابقه‌ترین نمایندگان هستند امروز بیگانگان با هدف آبادانی کشور نمی‌آیند بلکه ما خود هستیم که باید با استعانت از خداوند مشکلات را حل کنیم.

جدگال با بیان اینکه، گرچه استان مشکل زیاد دارد و باید تنگ نظری‌ها از بین برود، گفت: ما باید سنگ صبور انقلاب بوده و تفاهم جاری را در کنار خودمان داشته باشیم، سیستانی و بلوچستانی دو بال استان هستند زابل با یک خروجی، به یک دنیا ارتباط دارد و چابهار یک ورودی خوب و بسیار قوی است.

نماینده مردم چابهار، نیکشهر و کنارک در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: انگشت اتهام را باید به سمت خود قرار دهیم، هر مسئولی باید این تفکر را داشته باشد که «چه کرده‌ام؟» همه باید دست در دست هم داده و استان را آباد کنیم، این فرصت خوبی است و این گونه فرصت‌ها همیشگی نبوده بلکه گذراست.

وی خطاب به مدیران حاضر در مورد ضرورت نبودن احساس ناامیدی در استان گفت: امیدواریم خداوند همه ما را در خدمت انقلاب بپذیرد، احساس ناامیدی در استان نباشد و از مدیریت‌ها و تدبیرهای خودتان باید استفاده کنید اگر مدیری نتوانست اعتبار جذب کند به استان ظلم کرده است.

جدگال به اختصاص اعتبارات 5 میلیارد تومانی برای امور زیان‌دیده استان اشاره کرد که پس از مدتی به خزانه منتقل شد و بیان داشت: از اعتبار زیادی که برای لایروبی هیرمند مصوب شده، چند درصد اجرایی شده است؟ باید بفهمیم و نظارت کنیم. 

انتهای پیام/75002/ی/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول