اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم قزوین در مجلس:

مردم از شرکت در عزاداری امام حسین(ع) غفلت نورزند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم قزوین، الوند و آبیک در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم از شرکت در عزاداری امام حسین(ع) غفلت نورزند چرا که انسان ساز است.

مردم از شرکت در عزاداری امام حسین(ع) غفلت نورزند

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، حجت الاسلام سید مرتضی حسینی ظهر امروز درجمع مردم شهرستان آبیک در مسجد امام جعفر صادق (ع) اظهار کرد: امام حسین(ع) در نزد خدای متعال از جایگاه بسیار بالایی برخوردار است به طوری که بر قرائت زیارت عاشورا در شب قدر، شب عید مبعث و روز نیمه ماه شعبان تأکید فراوان شده است.

وی افزود: مردم باید مراسم سوگواری و عزاداری امام حسین (ع) را مهم بدانند و با شور، عشق و معرفت به امام حسین (ع) و اهدافش در عزاداری‌ها شرکت کنند.

این مسئول ادامه داد: مردم نباید مراسم تاسوعا و عاشورای حسینی را از دست بدهند چرا که هر کس در عزای امام حسین (ع) شرکت کند پاداش و پاسخ آن را در دنیا و آخرت از امام حسین (ع) خواهد گرفت.

نماینده مردم قزوین، الوند و آبیک در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امام حسین (ع) از چنان قداست و مقام با عظمتی در نزد خدای متعال برخوردار است که گفته شده است اگر زیارت قبر ایشان خطر هم داشته باشد حرام نیست و باید رفت و جان خود را فدا کرد چرا که امام حسین (ع) درعالم بشریت یک استثناست و حتی تربت این امام همام نیز مقدس و شفابخش است.

انتهای پیام/77006/ع

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول