اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرفنی تیم فوتبال ابومسلم خراسان:

تکلیف مالکیت ابومسلم باید سریع‌تر مشخص شود

خبرگزاری فارس: مدیر فنی تیم فوتبال ابومسلم خراسان گفت: تکلیف مالکیت تیم ابومسلم باید هرچه سریع‌تر مشخص شود، در غیراین‌صورت در ادامه رقابت‌های لیگ یک دچار مشکل می‌شویم.

تکلیف مالکیت ابومسلم باید سریع‌تر مشخص شود

خداداد عزیزی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد با اشاره به مسائل مطرح شده در ارتباط با مالکیت این تیم اظهار کرد: اتفاقی در ابومسلم رخ نداده است؛ بلکه یکسری مسائل در آن جریان پیدا کرده و  بعضی افراد به دنبال هیجان دادن به آن هستند.

وی افزود: من بیش از یک‌سال است که در خدمت ابومسلم با مدیریت وفایی هستم و از نزدیک دیده‌ام که این افراد سال گذشته 4 میلیارد تومان برای ابومسلم هزینه کردند و امسال هم بیش از 5 میلیارد تومان برآورد کردیم که از این مبلغ نزدیک به 1.5 میلیارد تومان آن را هزینه کرده‌اند.

عزیزی ادامه داد: فکر می‌کنم مبلغ سنگینی را مجموعه‌ای که اکنون در ابومسلم روی کار هستند پرداخت کرده‌اند و توقع دارند تا در قبال این همه سندی به نامشان شود.

وی بیان کرد: امروز ابومسلم شانس صعود به لیگ برتر را دارد، اما وقتی سند این تیم به‌نام وفایی نیست چه تضمینی وجود دارد که سال بعد هم در صورت صعود به لیگ برتر این تیم را به وفایی بدهند.

عزیزی تصریح کرد: هر انسان عاقلی این را نمی‌پذیرد که بخواهد هزینه میلیاردی برای چیزی کند که به نامش نیست و امیدوارم هرچه سریع‌تر تکلیف مالکیت این تیم مشخص شود تا در ادامه رقابت‌های لیگ یک دچار مشکل نشویم.

انتهای پیام/ح3/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول