اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه بویراحمد عنوان کرد

کمیته امداد پیشرو در اقتصاد مقاومتی / مأموریت ویژه سپاه و بسیج در اقتصاد مقاومتی

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه بویراحمد، کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد را از پیشتازان در اقتصاد مقاومتی عنوان کرد و گفت: تمامی دستگاه‌ها و نهادها باید در اجرای برنامه‌های اقتصاد مقاومتی فعالیت داشته باشند.

کمیته امداد پیشرو در اقتصاد مقاومتی / مأموریت ویژه سپاه و بسیج در اقتصاد مقاومتی

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، صبح امروز به مناسبت ایام سوگواری سالار شهیدان و هفته بسیج مراسم زیارت عاشورا و سینه‌زنی در محل گلزار شهدای یاسوج به همت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با حضور فرمانده سپاه ناحیه بویراحمد، مدیرکل کمیته امداد و جمعی از مسئولین و کارکنان این نهاد برگزار شد.

محمد نصیرزاده در این مراسم ضمن تسلیت ایام محرم اظهار کرد: امام حسین (ع) در صحرای کربلا در محاصره اقتصادی و سیاسی بود که امروزه ایران اسلامی در محاصره اقتصادی و سیاسی است.

فرمانده سپاه ناحیه بویراحمد به جنگ اسرائیل علیه مسلمانان و کشتار مردم غزه اشاره‌ کرد و گفت: مردم ایران اسلامی با توجه به فرامین رهبری و تاکید ایشان بر اقتصاد مقاومتی جلوی هرگونه توطئه و دشمنی ایستادگی می‌کنند.

نصیرزاده با بیان اینکه بسیج و سپاه در حال پیشروی به سوی اقتصاد مقاومتی هستند، گفت: کمیته امداد امام خمینی از گذشته اقتصاد مقاومتی را در دستور کار و برنامه‌های خود قرار داده و این مرکز از نهادهای پیشرو در اقتصاد مقاومتی است. 

وی از خدمات کمیته امداد جهت محرومیت‌زدایی و ایجاد اشتغال تقدیر و تشکر کرد و گفت: کمیته امداد با اشتغال‌زایی مددجویان را به سوی توانمندی و خودکفایی هدایت می‌کند که این امر زمینه استقلال و بی‌نیازی جامعه هدف را فراهم می‌کند.

نصیرزاده با تاکید بر اینکه دستگاه‌های متولی باید فرهنگ کار و فعالیت را بین مردم نهادینه ‌کنند، اذعان ‌داشت: کهگیلویه و بویراحمد با وجود پتانسیل‌های موجود توانایی پیشرفت در بخش کشاورزی، معدن، نفت و ... را دارد تا تحریم‌های کنونی دشمن تاثیر سوء نداشته باشد.

فرمانده ‌سپاه ناحیه بویراحمد اقتصاد مقاومتی را جلوگیری از اسراف دانست و گفت: متولیان امر و خانواده‌ها در تمامی مدارس، ادارات و نهادها فرهنگ‌سازی درست مصرف کردن را نهادینه کنند.

نصیرزاده ابراز داشت: همه دستگاه‌ها و نهادها باید در اجرای برنامه‌های اقتصادی فعالیت متناسب با کار خود داشته باشند که نقش کمیته امداد در این امر بسیار برجسته است.

انتهای پیام/2571/و/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول