اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار ساری خبر داد

تجمع بزرگ عاشورائیان در امام‌زاده یحیی ساری

خبرگزاری فارس: شهردار ساری گفت:‌ تجمع بزرگ عاشورائیان در روز تاسوعای حسینی در محوطه امام‌زاده یحیی با عنوان یک شهر یک حسینیه برگزار می‌شود.

تجمع بزرگ عاشورائیان در امام‌زاده یحیی ساری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، مهدی عبوری صبح امروز در جمع اعضای شورای شهر ساری اظهار داشت: تمام کارهایی که توسط شهرداری در سطح شهر صورت می‌گیرد با مصوبات شورا است.

وی ادامه داد: در ادامه نهضت پارکینگ این بار موفق شدیم فضایی به مساحت 40 هزار متر مربع را در خیابان امیر مازندرانی به پارکینگ تبدیل کنیم.

عبوری با اشاره به اینکه مرحله آخر اصلاح هندسی راه آهن انجام شد، افزود: احداث کانال عرضی میدان فرح‌آباد هم به اتمام رسید.

وی تصریح کرد:‌ از ابتدای فعالیتم در شهرداری بنا را بر این گذاشتم که برنامه پنجم و 20 ساله تدوین شود.

عبوری متذکر شد:‌ پنج نفر از اساتید و نخبگان دانشگاه در کنار واحد طرح و برنامه حضور داشته و در حال تدوین سند چشم‌انداز هستند و مطمئنا این سند طی یک یا دو جلسه تدوین نمی‌شود.

‌شهردار مرکز استان مازندران خاطرنشان کرد: در بحث تغییر کاربری پادگان درخواست ما این است که باقی‌مانده این ملک را که در اختیار پادگان است تملک کنیم.

وی با بیان اینکه بحث نما در شهرسازی بسیار مهم است، گفت:‌ موضوع نمای هماهنگ ساختمان‌ها در معاونت شهرسازی شهرداری ساری در بخش کارشناسی است.

عبوری با اشاره به اینکه نخستین کنگره شعرسقاخوانی در دست اقدام است، اظهار داشت: تهیه و تدوین کتابچه‌ای به نام سبک زندگی امام حسین (ع) برگرفته از سخنان امام راحل و شهید مطهری انجام شده و در سطح گسترده توزیع می‌شود.

وی همچنین به برگزاری مسابقه عکس از ایام عزاداری محرم و صفر اشاره کرد و گفت:‌ تجمع بزرگ عاشورائیان در روز تاسوعای حسینی در محوطه امام‌زاده یحیی با عنوان یک شهر یک حسینیه برگزار می‌شود.

عبوری خاطرنشان کرد:‌ پس از دهه نخست محرم، پروژه بازگشایی مسیر امام‌زاده عباس انجام می‌شود.

انتهای پیام/86007/ب/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول