اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت جودو قزوین:

با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کنیم / آینده جودو امیدوارکننده است

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت جودو استان قزوین گفت: در هیئت‌های ورزشی با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کنیم، ولی با این وجود به آینده جودو امیدواریم.

با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کنیم / آینده جودو امیدوارکننده است

اردشیر موحددانش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: مشکلات مالی یکی از دغدغه‌های اصلی هیئت‌های ورزشی است که با آن دست و پنجه نرم می‌کنیم.

وی با تأکید بر تکمیل زیرساخت‌های ورزشی در شهرستان‌ها تصریح کرد: با توجه به اینکه تهیه تجهیزات ورزشی برای شهرستان‌ها کمی سخت است، نگاه ویژه در این زمینه بسیار احساس می‌شود و باید توجه بیشتری در خصوص تهیه تجهیزات ورزشی در شهرستان‌ها داشت.

رئیس هیئت جودو استان قزوین ادامه داد: در هر منطقه‌ای که نگاه ویژه‌ای به ورزش شده است، شاهد پیشرفت‌های چشم‌گیر در آن منطقه بوده‌ایم.

موحددانش با بیان اینکه استان قزوین ظرفیت‌های مناسبی در زمینه ورزش دارد، بیان کرد: ابراهیم برخورداری و احسان لشگری دو نماینده شایسته ایران اسلامی در المپیک بودند که سبب افتخار و بالندگی استان قزوین شدند.

این مسئول تأکید کرد: اگر در هر نقطه‌ای متناسب با شرایط موجود در زمینه ورزش سرمایه‌گذاری انجام شود، مطمئنا نتیجه خواهد داد.

رئیس هیئت جودو استان قزوین با بیان نقش حامیان مالی در توسعه و پیشرفت ورزش افزود: چند مدتی است که در استان قزوین کاسپین به عنوان حامی مالی ورزش مطرح شده که البته جوابگو ظرفیت‌های موجود نیست.

موحددانش با اشاره به مشکلات اقتصادی هیئت‌های ورزشی عنوان کرد: با مشکلات مالی زیادی هیئت جودو این استان را اداره می‌کنیم و هزینه کادر مدیریتی را می‌دهیم.

این مسئول با بیان اینکه به آینده جودو امیدوارکننده است، افزود: مشکلات زیادی وجود دارد اما به آینده جودو امیدوار هستیم.

انتهای پیام/77003/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول