اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان:

آرمان‌خواهی با واقعیت‌گرایی در نظام اسلامی منافات ندارد

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: در جامعه کنونی برخی به اشتباه تصور می‌کنند واقعیت‌گرایی با آرمان‌خواهی قابل جمع نیست در حالی که آرمان‌گرایی همان واقعیت‌بینی است.

آرمان‌خواهی با واقعیت‌گرایی در نظام اسلامی منافات ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حمزه‌علی علیخانی در همایش تقدیر از حقوقدانان بسیجی نمونه استان با بیان اینکه ملت ایران می‌خواهند به عنوان کشوری سرافراز در اداره جامعه نقش داشته باشند این خواسته را به عنوان آرمان بحق مردم و ‌نظام دانست.

وی با اشاره به اینکه در این مسیر، گذرگاه‌های تنگ و تاریک وجود دارد برخی از مسائل را به عنوان لغزشگاه‌ در نیل به آرمان‌ها دانست.

علیخانی واقعیت‌پنداری را یکی از این لغزشگاه‌ها عنوان کرد و افزود: اینکه مسائل ‌غیرواقعی و شبه‌حقیقی را به مثابه حقیقت فرض کنیم اشتباه نخست است.

وی دیدن برخی واقعیت‌های مثبت و بی‌توجهی به نقاط منفی را یکی دیگر ‌از این موارد ‌عنوان و تصریح کرد: دیدن پیشرفت‌ها و چشم‌پوشی از نقاط ضعف آفتی است که باید با تقویت نقاط قوت و جبران کاستی‌ها بر آن غلبه کرد.

جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان تهدیدها و فشارهای استکبار جهانی از جمله جنگ تحمیلی و تحریم‌های طولانی را یکی دیگر از این مسائل عنوان کرد و با اشاره به قدرت رسانه‌ای دشمن گفت: مستکبران دنیا و مزدوران آنها با بمباران تبلیغاتی به دنیا اینگونه القا می‌کنند که ایران با جامعه جهانی دشمنی دارد.

وی با بیان اینکه رواج این دروغ آشکار خود یکی از واقعیت‌های موجود است، اظهار کرد: ملت‌های جهان طرفدار انقلاب اسلامی هستند و این مطلب را می‌توان از استقبال مردم کشورهای جهان از مسئولین جمهوری اسلامی به روشنی دریافت.

علیخانی با اشاره به دوستی ملت ایران با کشورهای جهان گفت: تنها آمریکا، رژیم صهیونیستی و ‌معدودی از کشورها هستند که خود را به آلت دست و ابزار آنها تبدیل کرده‌اند.

وی به ادعاهای دولت‌های ‌غربی در ‌رابطه با وضع حقوق بشر در ‌ایران اشاره کرد و خطاب به آنها گفت: هیچ عقل سلیمی با ‌مجازات معدودی بزهکار که جامعه و آینده جوانان یک مملکت را به تباهی می‌کشانند، مخالفت نمی‌کند.

وی با تاکید بر اینکه هر اندازه این فشارها افزایش یافته جمهوری اسلامی ایران قدرتمندتر شده است، خاطرنشان کرد: کمک به حزب‌الله و ‌حماس در ‌جنگ با رژیم صهیونیستی و نفوذ اطلاعاتی هواپیماهای بدون سرنشین به مرزهای این رژیم گواه روشنی بر ‌افزایش توان نظامی کشور ‌است.

علیخانی دو ‌جبهه تهاجم فرهنگی و‌ ‌اقتصادی را زمینه‌هایی دانست که دشمن از طریق آنها قصد ضربه زدن به انقلاب را دارد و به مسئولان توصیه کرد با انجام کار فرهنگی و ‌اقتصاد مقاومتی این تاکتیک دشمن را بی‌اثر کنند.

وی در پایان به لزوم تلاش هر چه بیشتر نیروهای بسیجی در عرصه‌‌های مختلف تاکید کرد و خواستار هماهنگی بیشتر دستگاه‌ها در این ارتباط شد.

انتهای پیام/79008/و/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول