اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه عنبرآباد:

کشتی امام حسین(ع) جامعه را به ساحل نجات می‌رساند

خبرگزاری فارس: امام جمعه عنبرآباد گفت: طبق روایات اهل بیت (ع) کشتی امام حسین (ع) به عنوان سریع‌ترین کشتی برای رساندن جامعه به ساحل نجات است.

کشتی امام حسین(ع) جامعه را به ساحل نجات می‌رساند

به گزارش خبرگزاری فارس از عنبرآباد، حجت‌الاسلام مصطفی دشت‌آبادی در نشست شورای آموزش و پرورش این شهرستان اظهار داشت: طبق روایات اهل بیت (ع) کشتی امام حسین (ع) به عنوان سریع‌ترین کشتی نجات برای جامعه است.

وی با تأکید بر اینکه کسی که امر به معروف و نهی از منکر را ترک نکند، قطعا به این کشتی نجات راه پیدا کرده و به سلامت به مقصد می‌رسد، افزود: این دو فریضه مهم الهی از آموزه‌های اصلی قیام عاشورا است که باید در جامعه ترویج داده شود.

امام جمعه عنبرآباد گفت: اقتصاد مقاومتی و رابطه آن با دانش‌آموزان باید همواره مد نظر باشد و وظایف آن‌ها در این زمینه تبیین و تفهیم شود تا از این طریق فرهنگ استفاده صحیح گسترش یابد.

دشت‌آبادی با اشاره به اینکه توسعه اقتصاد مقاومتی در جامعه به ویژه میان دانش‌آموزان تأثیر بسیار شگرفی دارد، تصریح کرد: باید اطاعت از فرمان رهبری با برنامه‌ریزی مناسب اجرا شود تا این فرهنگ به عنوان یک الگو به تمام مردم معرفی شود.

هر اداره به عنوان معین یک مدرسه مشخص شود

حمزه زمانی‌زاده نیز در این نشست اظهار داشت : فلسفه شورای آموزش و پرورش گره‌یابی مشکلات این دستگاه اجرایی است.

مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان عنبرآباد عنوان کرد: پیشنهاد می‌شود در شورای اداری شهرستان مصوب شود هر اداره به عنوان معین یک مدرسه مشخص شود تا بتوانیم از این طریق به اهداف آموزش و پرورش دست پیدا کرده و مدیران نیز در این بحث تأثیرگذاری بیشتری داشته باشند.

وی با تأکید بر اینکه شعار اقتصاد مقاومتی باید در سطح مدرسه‌ها با حضور کارشناسان امر ترویج شود، ابراز داشت: مدیریت مباحث مالی مدرسه‌های شهرستان عنبرآباد نیز باید رتبه اول را در عملکرد داشته باشد.

زمانی‌زاده با اشاره به اینکه با همکاری صمیمانه تمام اداره‌ها و نهادها با اداره آموزش و پرورش موفقیت‌های آن دوچندان می‌شود، بیان داشت: در بحث آموزش و پرورش باید زمینه حضور خیران را فراهم کرد.

وی همچنین با تأکید بر اینکه اردوگاه فرهنگی و تفریحی برای دانش‌آموزان از دیگر الزامات است، اذعان داشت: با توجه به مکان‌های تفریحی بسیار زیبایی که در این شهرستان وجود دارد، باید از تمام این ظرفیت‌ها در مسیر فرهنگی استفاده کرد.

مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان عنبرآباد گفت: در شورای آموزش و پرورش باید مباحث را به صورت علمی پیش ببریم تا بتوانیم در راستای پیشرفت علم و دانش در شهرستان پیشگام باشیم.

انتهای پیام/80005/ل/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول