اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از پیروزی برابر کاله مازندران

دامغانی: حریفان نباید تیم آلومینیوم را دست کم بگیرند

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم والیبال آلومینیوم المهدی هرمزگان گفت: این پیروزی دلچسب را به تمامی هوادارانی تقدیم می‌کنم که با حضور در سالن به تشویق تیم آلومینیوم پرداخته و مهم‌ترین عامل پیروزیمان بودند.

دامغانی: حریفان نباید تیم آلومینیوم را دست کم بگیرند

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از باشگاه آلومینیوم المهدی هرمزگان، محمدرضا دامغانی پس از پیروزی تیمش برابر کاله مازندران در هفته هشتم مسابقات لیگ برتر والیبال، اظهار داشت: بازی بسیار زیبا و تماشاگرپسندی را از هر دو تیم به ویژه آلومینیوم شاهد بودیم.

وی با بیان اینکه دیدار با کاله بهترین نمایش آلومینیوم در طول بازی‌های لیگ برتر بوده است، افزود: در این دیدار بدون نقص و با برنامه کار کردیم و اجازه ندادیم حریف با وجود داشتن بازیکنان ملی‌پوش و با تجربه امتیازی از ما پیشی گرفته و جرأت عرض اندام مقابل تیم آلومینیوم داشته باشد.

دامغانی با ابراز خوشحالی از این پیروزی، تصریح کرد: حضور این تعداد تماشاگر پرشور در سالن فجر برای حمایت از آلومینیوم مرا متعجب ساخت و روحیه بازیکنان را برای پیروزی دو چندان کرد به نوعی که در پایان بازی اشک در چشمانم جاری شد.

سرمربی تیم والیبال آلومینیوم المهدی هرمزگان با تقدیر از مدیریت باشگاه آلومینیوم در حمایت از بازیکنان تیم والیبال آلومینیوم، اضافه کرد: امیدوارم این حمایت‌ها ادامه داشته باشد زیرا نشان دادیم که جایگاه فعلیمان در جدول به هیچ وجه شایسته آلومینیوم نبوده و به طور قطع در دیدارهای آینده بازی‌های به مراتب بهتری از خود نشان داده و خود را در والیبال ایران دارای جایگاه خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه نشان دادیم نام آلومینیوم لرزه انداز حریفان است، خاطرنشان کرد: هیچ حریفی نباید تیم آلومینیوم را دست کم گرفته و به نوعی به خیال بازی ساده‌ای برابر ما فکر کند زیرا با وجود داشتن بازیکنان جوان اما باانگیزه به خوبی برابر کاله ملی‌پوشان را مقهور قدرت خود ساختیم.

دامغانی در پایان در خصوص دیدار هفته نهم آلومینیوم در رقابت‌های لیگ برتر والیبال برابر باریج اسانس کاشان، اضافه کرد: به طور قطع دیدار سختی خواهیم داشت اما هیچ چیز قابل پیش‌بینی نبوده و قول می‌دهم کادر فنی و بازیکنان برای پیروزی در آن دیدار از هیچ تلاشی فروگذاری نخواهند کرد.

یادآور می‌شود دیدار آلومینیوم المهدی و باریج اسانس کشان چهارشنبه هفته آینده در کاشان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ش/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول