اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هم‌زمان با هفته بسیج در محمدیه برگزار شد

نشست روشنگری بصیرتی «تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی»

خبرگزاری فارس: نشست روشنگری بصیرتی «تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی» هم‌زمان با هفته بسیج با حضور خواهران بسیجی حوزه مقاومت ام‌البنین (س) در شهر محمدیه برگزار شد.

نشست روشنگری بصیرتی «تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی»

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان البرز استان قزوین، نشست روشنگری بصیرتی «تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی» هم‌زمان با هفته بسیج با حضور مسئولان و خواهران بسیجی حوزه مقاومت ام‌البنین (س) در سالن نیایش شهر محمدیه برگزار شد.

در این جلسه که با هدف ارائه و پیشنهاد راهکارهای مناسب اقتصادی با محوریت «تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی» برگزار شده بود، سیدکاظم حسینی استاد حوزه و دانشگاه در خصوص تحریم‌های اقتصادی و راه‌های مقابله با آن، مطالبی را بیان کرد.

حسینی تحریم‌ها را متعلق به زمان حال ندانست و اظهار کرد: این تحریم‌ها در مقاطع زمانی مختلف وجود داشته و تنها شدت آن افزایش یافته است.

وی با اشاره به الزامات اقتصاد مقاومتی عنوان کرد: ترویج فرهنگ کار و تلاش اولین و مهم‌ترین رکن اقتصاد مقاومتی است.

این استاد حوزه و دانشگاه، کاهش وابستگی به نفت، اصلاح الگوی مصرف، برنامه‌ریزی‌های مناسب و پرهیز از تصمیمات عجولانه را از الزامات تحقق اقتصاد مقاومتی معرفی کرد.

وی عامل خرید تولید ملی را استانداردسازی کالاهای ایرانی دانست و افزود: با خرید کالاهای ایرانی می‌توان علاوه بر مقابله با تحریم‌ها، معضل بیکاری را نیز برطرف کرد.

این استاد حوزه و دانشگاه اذعان کرد: تحریم بنزین در سال 89 موجب شد تا بتوانیم با کسب تکنولوژی حتی صادرکننده بنزین نیز شویم.

وی خاطرنشان کرد: سطح تحریم بالاتر از محدودیت بوده و یک تهدید محسوب می‌شود که می‌تواند در دراز مدت به عنوان یک فرصت به کار گرفته شود.

علمی مناسب است که ایجاد ثروت کند

حسینی در پایان با اشاره به اقتصاد دانش‌بنیان ابراز کرد: علمی مفید و مناسب است که سبب تولید ثروت و رشد اقتصادی شود.

انتهای پیام/77007/ب/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول