اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی و امنیتی استاندار مرکزی:

عنصر عاشورا و انتظار عناصر اثرگذار در تکامل ملت ایران هستند

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی و امنیتی استاندار مرکزی گفت: عنصر عاشورا و انتظار دو عنصر اساسی و اثرگذار در تکامل ملت ایران بوده و تا ابد خواهد بود.

عنصر عاشورا و انتظار عناصر اثرگذار در تکامل ملت ایران هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک ابوالقاسم نصراللهی ظهر امروز در آیین معارفه شهردار اراک اظهار داشت: ملت ایران به خوبی واقعه عاشورا و درس‌های این مکتب را درک کرده است و درک واقعه عاشورا موجب موفقیت این کشور در عرصه‌های مختلف بوده است.

وی تصریح کرد: زمانی که سیدالشهدا به کربلا رفت، قرار بود برای همیشه تاریخ عاشورا اثرگذار باشد و به همین دلیل است که شعله کربلا همچنان در دل‌های مسلمانان روشن مانده است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار مرکزی پایبندی و عشق به ولایت، آزادی و حریت را پیام ارزشمند عاشورا دانست و ادامه داد: فرهنگ عاشورا و انتظار موجب بیداری اسلامی و وحشت استکبار و اسرائیل در جهان امروز شده است.

نصراللهی تاکید کرد: بدون شک انگیزه‌های حسینی و فرج در کنار یکدیگر راه‌گشای مشکلات همه جهان است و اگر مدیری بر اساس این دو عنصر حرکت کند امکان ندارد در خدمت به مردم کوتاهی، سستی و سهل‌انگاری کند.

وی همراهی با مردم، درک صحیح معنای ولایت، امر به معروف و نهی از منکر و صیانت از حریم دین را از ویژگی‌های فرهنگ عاشورایی عنوان کرد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار مرکزی خاطر نشان کرد: در مرام امام حسین(ع) غیبت، دروغ‌پردازی، بی‌حرمتی، شایعه‌سازی وجود ندارد و کسانی که بر اساس مکتب عاشورا حرکت می‌کنند باید از این ویژگی‌ها به دور باشند.

انتهای پیام/87001/ل/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول