اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هادی سیاسی مازندران:

ایران با 157 کشور دنیا روابط اقتصادی دارد

خبرگزاری فارس: یک هادی سیاسی سپاه در مازندران گفت: به رغم تبلیغاتی که گفته می‌شود ما اقتصاد بسته داریم در حال حاضر با 157 کشور روابط اقتصادی داریم اما باید در تبلیغات کالاهای خارجی دقت کنیم تا مصرف‌گرایی را از بین ببریم.

ایران با 157 کشور دنیا روابط اقتصادی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نور، قدرت‌الله رضایی در همایش نشست بصیرتی که به‌مناسبت هفته بسیج با موضوع نقش رسانه‌ها در جنگ نرم در سالن پیامبر اعظم اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان نور برگزار شد، بیان داشت: این مجالس رسانه‌ای است که هیج کشوری آن را ندارد.

وی با اشاره به ماهیت جنگ و نبرد ابراز داشت: در کلام اجتماعی جنگ به زد و خورد گفته می‌شود، مقابله بین کشورها جنگ سیاسی است اما جنگ و نبرد مهم نبرد اراده و عقیده بین دو قطب متضاد، خیر و شر است.

این کارشناس نبرد با اراده و عقیده را جنگ نرم نام برد و اظهار داشت: جنگ نرم در عرصه‌های مختلف سیاست، اقتصاد و فرهنگ فعال است و شیوه‌های مختلف دارد.

رضایی تصریح کرد: جنگ نرم درعرصه سیاست با کوچک کردن یا تجزیه کشورها، جهان‌سازی کردن دنیا به روش آمریکایی که خود اربابش باشد و مهم‌تر از همه ایجاد گسل و شکاف بین رهبری و مردم است.

وی ادامه داد: جنگ نرم در عرصه فرهنگ انسان‌محوری در مقابل خدامحوری است و مقبولیت همه مکتب‌ها و اینکه بگوییم همه مکتب‌ها حق هستند است.

این هادی سیاسی ابراز داشت: جنگ نرم در حوزه اقتصاد اعم از تولید، توزیع و مصرف کاهش قدرت اقتصادی است و هر کشوری بتواند اقتصاد را در کنار معنویت داشته باشد کشوری قدرتمند خواهد بود.

رضایی انضباط اقتصادی و استفاده از توان و ظرفیت‌های داخلی را اقتصاد مقاومتی دانست و افزود: بازاریابی برای فروش تولیدات غیرنفتی، رهایی از وابستگی به نفت و درآمدهای نفتی، تقویت اقتصاد کشور و رهایی از وابستگی است.

وی افزود: به رغم تبلیغاتی که گفته می‌شود ما اقتصاد بسته داریم در حال حاضر با 157 کشور روابط اقتصادی داریم اما باید در تبلیغات کالاهای خارجی دقت کنیم تا مصرف‌گرایی را از بین ببریم. 

انتهای پیام/ 2296/خ/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول