اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور معنویت افزایی صورت گرفت

برگزاری هفدهمین دوره مسابقات استانی قرآن کریم در سیستان‌وبلوچستان

خبرگزاری فارس: مدیر قرآن، عترت و نماز سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: هفدهمین دوره مسابقات استانی قرآن کریم کارکنان و سربازان سپاه سلمان در زاهدان برگزار شد.

برگزاری هفدهمین دوره مسابقات استانی قرآن کریم در سیستان‌وبلوچستان

ابوالفضل رهدار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: هفدهمین دوره مسابقات استانی قرآن کریم کارکنان سپاه سلمان استان با حضور بیش از 50 نفر در رشته‌های تحقیق، ترتیل، اذان، حفظ و مفاهیم با معرفی نفرات برتر در زاهدان برگزار شد.

وی افزود: این مسابقات با هدف معنویت افزایی، تأمل و تدبر در آیات قرآن، انس و الفت بیشتر با قرآن کریم و انتخاب نفرات برتر برگزار شد که نفرات برتر این دوره از مسابقات برای شرکت در مسابقات سراسری قرآن کریم کارکنان سپاه به تهران اعزام خواهند شد.

مدیر قرآن، عترت و نماز سپاه سلمان سیستان و بلوچستان ادامه داد: نفرات برتر این دوره از مسابقات در رشته حفظ کل قرآن کریم، سرباز وظیفه بهادر باهورزهی مقام نخست و در رشته حفظ پنج جزء حمزه دهقان رتبه نخست را کسب کردند.

رهدار بیان کرد: در رشته قرائت قرآن کریم به روش تحقیق، محمدحسن آهنگر، مهدی قویدل و مهدی جهانتیغی موفق به کسب رتبه‌های اول تا سوم شدند همچنین در این رشته و در بخش سربازان، مهدی جان‌آبادی و محمدنعیم حسین‌زهی موفق به کسب رتبه اول و دوم شدند.

این مسئول گفت: در رشته قرائت قرآن کریم به روش ترتیل به ترتیب مهدی نخعی، مجتبی سرگلزایی و حمیدرضا سبزبان مقام اول تا سوم را کسب کردند همچنین در این رشته و در بخش سربازان مسعود گلچین و موسی مزارزهی موفق به کسب رتبه اول و دوم شدند.

مدیر قرآن، عترت و نماز سپاه سلمان سیستان و بلوچستان افزود: در رشته اذان، ابوالفضل رهدار مقام نخست، هادی کیخایی مقام دوم و جعفر مختاری موفق به کسب مقام سوم شدند.

رهدار اضافه کرد: در رشته درک مفاهیم، حبیب‌الله خاوری، ابراهیم زورقی و رضا لکزایی به ترتیب مقام اول تا سوم را کسب کردند.

وی تصریح کرد: مسابقات سراسری قرآن کریم کارکنان سپاه با حضور قاریان برتر سپاه‌های استانی در تهران برگزار خواهد شد که از استان سیستان و بلوچستان نیز هفت نفر به این مسابقات اعزام خواهند شد.

برگزاری چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم خواهران سپاه سلمان

مدیر قرآن، عترت و نماز سپاه سلمان سیستان و بلوچستان همچنین گفت: چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم خواهران سپاه سلمان استان با حضور 15 نفر قاری در زاهدان برگزار شد.

رهدار اضافه کرد: این مسابقات در دو رشته قرائت و درک مفاهیم برگزار که در پایان در رشته تحقیق، مطهره خمر و در رشته ترتیل، فاطمه مرادقلی موفق به کسب رتبه‌های اول شدند.

این مسئول ادامه داد: در رشته درک مفاهیم نیز آذر کیخا، فرخ کیخا و مریم اکبریان رتبه‌های اول تا سوم این دوره از مسابقات را کسب کردند.

وی عنوان کرد: هدف از برگزاری این مسابقات معنویت افزایی، تأمل و تدبر در آیات قرآن و انتخاب نفرات برتر است و نفرات برتر این دوره از مسابقات برای شرکت در مسابقات سراسری قرآن کریم ویژه خواهران سپاه به تهران اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/ن20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول