اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست دفتر نظارت انتخابات در مازندران:

انتخابات برای ایران مایه آبرو است / عدم دخالت اعضای نظارت در دستور کار

خبرگزاری فارس: سرپرست دفتر نظارت و بازرسی انتخابات در استان مازندران گفت: انتخابات برای کشور ما مایه آبرو است و باید با حضور حداکثری مردم در انتخابات برای کشور افتخارآفرینی کنیم.

انتخابات برای ایران مایه آبرو است / عدم دخالت اعضای نظارت در دستور کار

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان بابلسر، سرپرست دفتر نظارت و بازرسی انتخابات در شهرستان بابلسر معرفی شد.

سید جعفر حسینی‌نیا سرپرست دفتر نظارت و بازرسی انتخابات در استان مازندران صبح امروز در این مراسم با تسلیت ایام سالار شهیدان خاطرنشان کرد: همه ما وظیفه داریم در راستای حضور حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم در سال 92 تلاش کنیم.

وی تصریح کرد: انتخابات برای کشور ما مایه آبرو است و باید با حضور حداکثری مردم در انتخابات برای کشور افتخارآفرینی کنیم.

سرپرست دفتر نظارت و بازرسی انتخابات در استان مازندران خاطرنشان کرد: باید مراقب باشیم که انتخابات مایه بی‌آبرویی برای کشور نشود‌.

حسینی‌نیا با اشاره به تجمیع دو انتخابات ملی و محلی خاطرنشان کرد: از نکات بسیار مهم در این دوره عدم دخالت اعضای نظارت شعب اخذ رای شورای نگهبان در انتخابات شورای شهر و روستا است.

این مسئول تاکید کرد: عدم جانبداری خانواده نظارت و اعضای هیئت نظارت و هیئت اجرایی در انتخابات بر اساس یک اصل ثابت است و باید رعایت شود.

سرپرست دفتر نظارت و بازرسی انتخابات در استان مازندران با تقدیر از عملکرد سرپرست قبلی دفتر نظارت بازرسی شورای نگهبان بابلسر، حسین‌نژاد را به عنوان سرپرست جدید دفتر نظارت و بازرسی انتخابات بابلسر معرفی کرد.

حسین‌نژاد سرپرست دفتر نظارت و بازرسی انتخابات در شهرستان بابلسر تاکید کرد: خواسته‌های شورای نگهبان جمهوری اسلامی ایران به نحو شایسته‌ای در بابلسر اجرایی می‌شود.

انتهای پیام/۸۶۰۰۳/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول