اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور استاندار

بزرگترین مرکز تصویربرداری غرب کشور در ملایر افتتاح شد

خبرگزاری فارس: امروز با حضور استاندار همدان بزرگترین مرکز تصویربرداری غرب کشور در ملایر به بهره‌برداری رسید.

بزرگترین مرکز تصویربرداری غرب کشور در ملایر افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر صبح امروز و با حضور استاندار همدان و تنی چند از مسئولان استانی و شهرستانی، بزرگترین مرکز تصوبرداری غرب کشور در ملایر افتتاح شد.

فرماندار ملایر در مراسم افتتاح مرکز تصویربرداری دکتر شمعدانی به عنوان نخستین مرکز تصویربرداری جامع استان همدان و بزرگترین مرکز خصوصی در غرب کشور با اشاره به اینکه این مرکز با اعتباری بالغ بر 5 میلیارد تومان احداث و تجهیز شده است، اظهار کرد: این مرکز در زمینی به مساحت یک هزار و 900 متر مربع از سال 86 ساخته شده و امروز به بهره‌برداری رسید.

حسن خیریانپور گفت: این مرکز مجهز به دستگاه‌هایی چون سی‌تی اسکن اسپیرال، ماموگرافی دیجیتال و تک‌دندان دیجیتال، رادیولوژی دیجیتال، پانورکس و سفالومتری دیجیتال است.

وی تصریح کرد: علاوه بر این، سی‌تی آنژیوگرافی، سنجش تراکم استخوان (دانستیومتری)، انواع سونوگرافی معمولی و چهاربعدی و تمام عکس‌های رنگی نیز در این مرکز انجام خواهد شد.

فرماندار ملایر با اشاره به اینکه این مرکز قابلیت ارسال تصاویر به سراسر جهان و ایران برای تسریع در تشخیص و تسریع در کار بیماران را دارد، گفت: این مرکز در سال 90 به صورت آزمایشی راه‌اندازی شد و پس از طی مراحل متعدد بررسی و بازرسی از ابتدای مهر ماه امسال پروانه بهره‌برداری آن توسط وزارت بهداشت و درمان صادر شد.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر این مرکز با 33 نفر پرسنل به صورت تمام وقت و پاره وقت در حال فعالیت است و با راه‌اندازی فازهای بعدی این مجموعه اشتغالزایی آن به 60 نفر خواهد رسید.

خیریانیور در ادامه افزود: این مرکز علاوه بر شهرستان ملایر به شهرستان‌های همجوار نیز ارائه خدمات دارد و با هدف خدمت به مردم و کم شدن مراجعه بیماران به مرکز استان و خارج از استان احداث شده است.

انتهای پیام/89013/غ/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول