اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت آغاز هفته بسیج

نمایشگاه فرهنگی، هنری در آزادشهر افتتاح شد

خبرگزاری فارس: همزمان با ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان اباعبدالله‌الحسین (ع) و آغاز هفته بسیج، نمایشگاه فرهنگی، هنری بسیج در شهرستان آزادشهر افتتاح شد.

نمایشگاه فرهنگی، هنری در آزادشهر افتتاح شد

در حاشیه برگزاری این نمایشگاه معاون فرهنگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه آزادشهر در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: این نمایشگاه به مدت یک هفته در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.

مرتضی سوسرایی اظهار داشت: این نمایشگاه به همت ناحیه مقاومت بسیج سپاه آزادشهر و همکاری پایگاه‎های مقاومت شهرستان، بسیج ادارات شهرستان و سازمان‎های مردم نهاد شکل گرفته است.

وی تصریح کرد: این نمایشگاه از بخش‎های مختلفی تشکیل شده و یادآور فرهنگ عاشورای حسینی و عاشورائیان زمان، بسیجیان مخلص پیرو خط امام و رهبری است.

معاون فرهنگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه آزادشهر خاطر نشان کرد: مردم ما به ویژه نوجوانان و جوانان با بازدید از غرفه‎های مختلف این نمایشگاه با ارزش‎های اسلامی و انسانی آشنا و با الگو قرار دادن شهدای صدر اسلام، شهدای انقلاب و شهدای هشت سال دفاع مقدس مسیر خود را به سمت و سویی انتخاب می‎کنند که رضای خدا را به دنبال دارد و سعادت دنیا و آخرت را نصیب آنها می‌کند.

گفتنی است این نمایشگاه شامل غرفه‎های مختلف فرهنگی مانند غرفه عفاف با همکاری بسیج دانش‎آموزی، غرفه بصیرت با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد آزادشهر، غرفه حریم عفاف و شهدا با همکاری حوزه مقاومت بسیج خدیجه کبری (س)، غرفه تابلو فرش با همکاری کانون بازنشستگان سپاه، غرفه قالیبافی و خیاطی با همکاری مرکز فنی و حرفه‎ای، غرفه صنایع دستی با همکاری کانون بسیج جوانان ناحیه آزادشهر، غرفه فرهنگی و اجتماعی با همکاری واحد فرهنگی و اجتماعی سپاه، غرفه مشاوره با همکاری اداره بهزیستی و مراکز ترک اعتیاد رو به فردا و شکوفاگران پاک‌اندیش گلستان، غرفه امیر دل‎ها با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان، غرفه قرآن و حدیث با همکاری مؤسسه قرآن و حدیث، غرفه صنایع دستی و زکات با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان، غرفه خیمه معرفت با همکاری نمایندگی اوقاف و امور خیریه شهرستان و عرضه محصولات فرهنگی، هنری با همکاری بخش خصوصی تشکیل شده است.

انتهای پیام/و/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول