اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با قطع تلفن و اینترنت

دشتستان از مدار خارج شد

خبرگزاری فارس: تلفن و اینترنت در دشتستان در روز چهارشنبه قطع شد و این شهرستان عملا از مدار ارتباطی خارج شد.

دشتستان از مدار خارج شد

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان دنیای امروز به عنوان عصر ارتباطات شناخته شده و اینترنت و تلفن جزو لاینفک زندگی مردم شده و هر چه به سمت جلو حرکت می‌کنیم این نیاز به وسایل الکترونیکی و به ویژه تلفن و اینترنت بیشتر و بیشتر می‌شود.

امروزه در تمام ادارات و نهادها و شرکت‌های خصوصی، اینترنت جایگاه ویژه‌ای دارد و در چند سال اخیر با تلاش دولت شاهد گسترش و افزایش سطح کیفی اینترنت هستیم.

عصر روز چهارشنبه 24 آبان شاهد قطعی کامل اینترنت و تلفن‌های همراه در سرتاسر شهرها و روستاهای دشتستان بودیم و این روند تا چند ساعت و در حوزه اینترنت تا ساعات پایانی شب ادامه داشت و مردم کلافه شدند.

یکی از کاربران اینترنت در دشتستان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: در استان بوشهر طبق تجربه چند ساله‌ای که دارم به محض بارش باران شاهد قطعی اینترنت و کندی مکالمات هستیم و هیچ کس هم پاسخگو نیست.

کرامت الهی افزود: بیش از هشت ساعت با قطعی اینترنت مواجه بودیم و زمانی که اینترنت وصل شد نیز از سرعت بسیار ضعیفی برخوردار بود.

مدیر یکی از پایگاه‌های اینترنتی در استان بوشهر نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس گفت: معضل قطعی و کندی اینترنت حل‌شدنی نیست و در سال‌های اخیر مشکلات عمده‌ای به وجود آمده است.

مسعود باقری ادامه داد: با مسئولان شرکت‌های اینترنتی تماس گرفتیم که مخابرات را مقصر می‌دانند و مخابرات نیز پاسخگو نیست و این وسط مردم و کاربران مشکل دارند.

وی اضافه کرد: بدون تردید گسترش زیرساخت‌ها و توسعه سیستم‌های ارتباطی می‌تواند نقش مؤثری در افزایش کیفیت و سرعت اینترنت داشته باشد و با فراهم شدن این زیرساخت‌ها شاهد کاهش مشکلات کاربران اینترنت خواهیم بود.

خبرنگار ساکن برازجان نیز بیان کرد: امروز هیچ ارتباطی با اینترنت نداشته‌ایم و در عصر ارتباطات این مسئله فاجعه است.

عبدالرضا خیاره تصریح کرد: مسئولان هر روز هزینه اشتراک را بیشتر می‌کنند و از کیفیت خبری نیست و هیچ کس هم پاسخی نمی‌دهد.

وی یادآور شد: شرکت‌های عمده اینترنتی توپ را به زمین مخابرات می‌اندازند و مخابرات نیز می‌گوید ما مقصر نیستیم و این واقعا آزار دهنده است.

رئیس شورای اسلامی آبپخش نیز عنوان کرد: پیگیری‌های زیادی انجام داده‌ایم و ظاهرا اختلال در خطوط ارتباطی تنها به استان بوشهر منحصر نبوده و چند استان جنوبی را تحت تاثیر قرار داده است.

مصطفی رضایی متذکر شد: تمام تلاش خود را برای مرتفع کردن مشکلات مردم به کار می‌بندیم و امیدوار هستیم با تلاش مسئولان مخابرات این معضل رفع شود.

تا زمان تنظیم گزارش با وجود مشکلات زیاد در برقراری ارتباط تلفنی، خبرنگار فارس با تعدادی از مسئولان مخابراتی دشتستان تماس گرفت که هیچ کس جوابگو نبود و کماکان مشکلات اینترنت و قطعی تلفن ادامه دارد.

انتهای پیام/ن/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول