اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بخش‏های نجوم و فرش صورت گرفت

درخشش دانشجویان سمنانی در جشنواره ملی حرکت

خبرگزاری فارس: دانشجویان سمنانی در جشنواره ملی حرکت در بخش‏های نجوم و فرش خوش درخشیدند.

درخشش دانشجویان سمنانی در جشنواره ملی حرکت

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی دانشگاه سمنان، دانشجویان دانشگاه سمنان در پنجمین جشنواره ملی حرکت انجمن‏های علمی دانشجویی کشور که اخیراً برگزار شد، خوش درخشیدند.

انجمن‏های علمی دانشجویی دانشگاه سمنان با ارائه دستاوردهای خود شامل اختراعات، نشریات مستندات و فعالیت‏های انجمن‏ها در این جشنواره حضوری فعال داشتند.

در پایان این جشنواره، انجمن‏های علمی دانشجویی نجوم و فرش دانشگاه سمنان به ترتیب در بخش‏های ترویجی و پژوهش قابل تقدیر شناخته شدند.

نمایندگان انجمن‏های علمی دانشجویی علاوه بر ارائه دستاوردهای خود، در کارگاه‏های آموزشی این جشنواره هم حضوری فعال داشتند.

معاون علمی و پژوهشی معاونت فناوری ریاست جمهوری، مدیرکل دفتر امور فرهنگی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و مسئول امور انجمن‏های علمی دانشجویی پس از بازدید از غرفه دانشگاه سمنان، دستاوردهای این دانشگاه را مورد تایید ویژه قرار دادند.

در طول این جشنواره، رئیس پژوهش‏سرای دانشجویی و یک کارشناس پژوهش‏سرای دانشجویی هم در محل جشنواره حضور داشتند و نمایندگان انجمن‏های علمی دانشجویی را مورد حمایت قرار دادند.

به گزارش فارس؛ در حال حاضر، دانشگاه سمنان با داشتن بیش از 800 هکتار فضا، چهار پردیس با عناوین پردیس فنی، پردیس علوم پایه، پردیس علوم انسانی، پردیس علوم و فناوری‏های نوین و پردیس بین‏الملل فعالیت می‏کند.

این دانشگاه دارای 25 دانشکده و دو آموزشکده، دو پژوهشکده، 9 گروه پژوهشی فعال، یک پارک علم و فناوری، مرکز رشد واحدهای فناور، 280 عضو هیئت علمی ثابت و بیش از 15 هزار دانشجو در حال تبدیل شدن به یکی از دانشگاه‏های بزرگ ایران است.

انتهای پیام/74002/ی/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول