اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت فوتبال آذربایجان‌شرقی:

260 تیم فوتبال در 18 میدان خاکی تبریز بازی می‌کنند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت فوتبال آذربایجان‌شرقی گفت: در فوتبال محلات تبریز 260 تیم در 18 میدان خاکی بازی می‌کنند.

260 تیم فوتبال در 18 میدان خاکی تبریز بازی می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، جواد ششگلانی بعدازظهر امروز در مجمع سالانه هیئت فوتبال استان اظهار کرد: سال 91-90 تنها شاهد سقوط تیم شهرداری تبریز از لیگ برتر بودیم و بقیه تیم‌ها صعود کردند که می‌توان به صعود تیم مس سونگون به لیگ دسته دو و در آستانه صعود قرار گرفتن ماشین‌سازی به لیگ برتر اشاره کرد.

وی تصریح کرد: 28 تیم از آذربایجان‌شرقی در مسابقات کشوری از لیگ برتر تا تیم‌های پایه، حضور دارند که بعد از تهران، اصفهان و فارس، رده چهارم کشور را به خود تعلق داده‌ایم.

ششگلانی با اشاره به اینکه هفت باشگاه استان دارای گواهی فرهنگی هستند، خاطرنشان کرد: داشتن سه تیم در لیگ برتر فوتسال کشور، تبریز را به قطب فوتسال ایران مبدل ساخته است.

رئیس هیئت فوتبال استان افزود: در رده مدارس فوتبال نیز تبریز در بالاترین سطح کشور قرار داشته و بیشترین حضور بازیکن پایه در تیم‌های ملی از استان ما است.

وی اضافه کرد: در بخش مربیگری نیز دو مربی حرفه‌ای، 26 مربی با درجه A، 68 مربی با درجه B و 134مربی با درجهC و  45 مربی با درجه D آسیایی در آذربایجان‌شرقی فعالیت دارند و از این لحاظ جزو استان‌های پیشتاز کشور هستیم.

ششگلانی افزود: در بخش داوری هم‌اکنون 25 داور با درجه ملی، 39 داور درجه یک، 40 داور درجه دو و 65 داور درجه سه در استان فعال هستند.

وی، داشتن کمیته فوتبال محلات تبریز را در سطح کشور بی‌نظیر خوانده و خاطرنشان کرد: در فوتبال محلات تبریز 260 تیم در 18 میدان خاکی فعالیت می‌کنند.

بنا به این گزارش، در این مجمع سالانه که با حضور 28 عضو از مجموع 41 عضو آن در محل تالار خاقانی خانه فرهنگ و ارشاد آذربایجان‌شرقی برگزار شد، رئیس هیئت فوتبال آذربایجان‌شرقی در گزارشی، عملکرد سال مالی 90 را به حاضران ارائه کرد.

در ادامه این مجمع گزارش مالی توسط خزانه‌دار هیئت ارائه شد که بعد از تایید آرش جابری بازرس مجمع هیئت فوتبال استان، بودجه پیشنهادی سال‌جاری 92-91 را ارائه کرد که به تصویب حاضران رسید.

انتهای پیام/ز/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول