اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

تیم فوتبال ارزش ورامین قهرمان استان تهران شد

خبرگزاری فارس: مسابقات فوتبال لیگ برتر جوانان استان تهران با قهرمانی ارزش ورامین و راهیابی این تیم به رقابت‌های کشوری به پایان رسید.

تیم فوتبال ارزش ورامین قهرمان استان تهران شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، تیم ارزش ورامین توانست در میان مدعیان استان و با غلبه بر این تیم‌ها با راهیابی به مرحله پایانی در مقابل نماینده شهرری صف‌آرایی کند و طی دو بازی رفت و برگشت با نتیجه 8 بر 6 پیروز شود و کاپ قهرمانی استان را بالای سر ببرد.

با این نتیجه تیم ارزش توانست جواز حضور در مسابقات لیگ جوانان کشور را کسب کند.

نماینده ورامین بعد از پشت سرگذاشتن مرحله گروهی که با حضور 10 تیم و در دو گروه انجام شد با پنج برد و یک باخت به ‌عنوان سرگروه وارد مرحله حذفی شد و در این مرحله با شکست تیم آرش رباط کریم در دو بازی به فینال رقابت‌ها گام نهاد.

این گزارش حاکی است، در بازی پایانی و در دور رفت که به میزبانی شهرری برگزار شد تیم مهتاب یزد شهرری موفق شد با نتیجه 4 بر 3 پیروز شود و یک گام به قهرمانی نزدیک شود ولی تیم ارزش ورامین در بازی برگشت توانست حریف خود را با 5 گل در مقابل 2 گل درهم بکوبد و با گل زده بیشتر کاپ قهرمانی را در خانه بالای سر ببرد.

در پایان مدال‌ها و کاپ قهرمانی توسط رضا عابدینی دبیر هیئت فوتبال استان تهران، آزمان کادری رئیس هیئت فوتبال شهرستان ورامین، علیرضا فرجی مدیر روابط عمومی و نماینده اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین و مهدی ملک‌آبادی مدیرعامل تیم ارزش به قهرمانان و نایب قهرمانان این دوره اهدا شد.

گفتنی است، تیم فوتبال جوانان ارزش ورامین توانسته از سال 88 تاکنون سه عنوان قهرمانی و یک عنوان نایب قهرمانی رقابت‌های لیگ منطقه‌ای و استانی را به نام خود به ثبت برساند.

مدیرعامل تیم فوتبال ارزش بعد از کسب عنوان قهرمانی اظهار داشت: این تیم بدون هیچ‌گونه حمایت مالی از جانب مسئولان منطقه تا این مرحله پیش آمد و در پایان توانست برای شهرستان افتخارآفرینی کرده و جواز حضور در رقابت‌های کشوری را کسب کند.

مهدی ملک‌آبادی گفت: قهرمانی این تیم با همت و تلاش کادر فنی و بازیکنان رقم خورد که امیدوارم این تلاش‌ها در آینده‌ای نه چندان دور به ثمر نشسته و حق بازیکنان جوان که از آینده‌داران فوتبال کشور هستند ادا شود.

وی افزود: امیدواریم با توجه به راهیابی این تیم به رقابت‌های کشور و اهمیت موضوع، مسئولان همت کرده و با کمک‌های مالی و معنوی راه را برای پیشرفت هموار کنند. 

انتهای پیام/ع/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول