اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دانشگاه آزاد قم

نمایشگاه «بسیج در پرتوی بصیرت» برپا می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج دانشگاه آزاد قم گفت: همزمان با هفته بسیج نمایشگاه «بسیج در پرتو بصیرت» با نگاهی به موضوعات روز جامعه برگزار می‌شود.

نمایشگاه «بسیج در پرتوی بصیرت» برپا می‌شود

بهزاد معبودی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به فرا رسیدن هفته بسیج و دهه نخست محرم اظهار کرد: در این هفته نمایشگاه «بسیج در پرتوی بصیرت» در دو شعبه دانشگاه آزاد قم برگزار می‌شود.

وی با اشاره به آغاز این نمایشگاه از 11 آذر ماه ادامه داد: این نمایشگاه به مدت یک هفته، صبح و بعد از ظهر در دانشگاه آزاد قم برپا خواهد بود.

مسئول بسیج دانشگاه آزاد قم خاطر نشان کرد: در این نمایشگاه برخی از مباحث بصیرتی روز که توسط دانشجویان روی آنها مطالعه شده، در قالب کارهای نمایشی، حجمی و پوستر ارائه می‌شود.

وی بیان داشت: دیدار با خانواده شهدا و غبارروبی مزار شهدای گمنام در کوه خضر نبی از دیگر فعالیت‌هایی است که در هفته بسیج به وسیله دانشجویان دانشگاه آزاد انجام می‌شود.

معبودی گفت: از دیگر برنامه‌های هفته بسیج در دانشگاه آزاد اسلامی قم نمایش اقتدار بسیج دانشجویی این دانشگاه در روز 12 آذر و اجرای برنامه‌های نمایشی است.

وی با اشاره به برنامه‌های بسیج دانشجویی این دانشگاه برای ایام محرم و صفر اضافه کرد: راه‌اندازی هیئت عزاداری سیدالشهدا(ع)، برگزاری مراسم نوحه‌خوانی در خوابگاه‌های دانشجویی و اجرای مراسم تعزیه در دانشگاه از جمله این برنامه‌ها هستند.

مسئول بسیج دانشگاه آزاد قم با اشاره به استقبال دانشجویان از این برنامه‌ها بیان داشت: هفته بسیج و ایام محرم و صفر مناسبت‌هایی هستند که با استفاده از آنها می‌توان ارزش‌ها را در فضای دانشجویی پررنگ‌تر کرد.

انتهای پیام/78006/ل/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول