اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده پلیس راه گیلان خبر داد

اعمال محدودیت ترافیکی در محور رشت ‌ـ قزوین و آستارا به اردبیل

خبرگزاری فارس: فرمانده پلیس راه گیلان از اعمال محدودیت ترافیکی در جاده‌های رشت ‌ـ قزوین و بلعکس و آستارا به اردبیل همزمان با تاسوعا و عاشورای حسینی خبر داد.

اعمال محدودیت ترافیکی در محور رشت ‌ـ قزوین و آستارا به اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، مجید جمشاد ظهر امروز در جلسه پلیس راه استان با اشاره به فرا رسیدن تعطیلات آخر هفته همزمان با تاسوعا و عاشورای حسینی اظهار کرد: به منظور افزایش ایمنی، ایجاد کشش و تسهیل در امر عبور و مرور وسایل نقلیه محدودیت ترافیکی در محورهای ارتباطی گیلان اعمال می‌شود.

وی ادامه داد: در محور قدیم رشت‌ـ قزوین و بالعکس تردد انواع کامیون و تریلر به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 14 تا 24 روزهای پنجشنبه دوم، جمعه سوم، شنبه چهارم و یکشنبه پنجم آذر امسال ممنوع است.

فرمانده پلیس راه گیلان به اعمال محدودیت ترافیک در محور آستارا به اردبیل اشاره کرد و یادآور شد: تردد انواع کامیون و تریلر به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 14 تا 24 روزهای دوم، سوم، چهارم و پنجم آذر از محور آستارا به اردبیل و بالعکس ممنوع است.

وی با بیان اینکه ممکن است ساعات محدودیت ترافیک با توجه به میزان و حجم ترافیکی جاده‌های استان تغییر پیدا کند و زمان محدودیت‌ها افزایش یابد، خاطرنشان کرد: در این صورت اطلاع‌رسانی لازم از طریق رسانه‌های استان انجام می‌شود.

جمشاد، رعایت مقررات و قوانین راهنمایی و رانندگی را مورد تاکید مسافران قرار داد و آن را عامل مهم پیشگیری از وقوع حوادث عنوان کرد.

انتهای پیام/2300/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول