اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه:

جامعه‌ای که خدا در آن حاکم شود پیروز است/ با سند ولایت‎پذیری افراد را انتخاب کنیم

خبرگزاری فارس: جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه برای دینی شدن جامعه باید ولایت حاکم باشد خاطر نشان کرد: در جامعه‌ای که خدا حاکم شود چه در قانون و چه در سیاست آن جامعه پیروز است.

جامعه‌ای که خدا در آن حاکم شود پیروز است/ با سند ولایت‎پذیری افراد را انتخاب کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان حجت‎الاسلام عبدالله حاجی‎صادقی ظهر امروز در جمع بسیج ادارات استان اظهار داشت: باید جریان‎شناسی قرآن را مبنای جریان‎شناسی سیاسی خود قرار دهیم، بهترین کسی که جریان‎شناسی را به خوبی انجام داده خداوند است.

وی با بیان اینکه در برابر نهضت پیامبر(ص) سه جریان وجود داشت تصریح کرد: جریان موافق همراه، جریان مخالف و جریان منافق از جریان‎های سیاسی آن زمان بودند لذا با توجه به آزمون‎های بعدی انقلاب از جمله در عرصه آتی انتخابات نیز باید هوشیار باشیم که افراد را با سند ولایت‎پذیری انتخاب کنیم.

برای دینی شدن جامعه باید ولایت حاکم باشد

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ابراز داشت: توحید انحصار حاکمیت و فرماندهی به خداست در اسلام اراده هیچ انسانی به خدا وجود ندارد، نه اراده فقیه حکومت می‎کند، نه اراده معصوم و پیغمبر بلکه حکومت فقط از آن خداست.

حاجی‌صادقی با بیان اینکه برای دینی شدن جامعه باید ولایت حاکم باشد خاطر نشان کرد: در جامعه‌ای که خدا حاکم شود چه در قانون و چه در سیاست آن جامعه پیروز است.

وی عنوان کرد: ایمان دارای مراتب است و مؤمن مطلوب استاندارد قرآنی، انسانی است که سبک زندگی‎اش بر اساس قرآن باشد.

انسان‎ها را باید با قرآن سنجید

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه انسان‌ها را باید با قرآن سنجید خاطر نشان کرد: قرآن کتاب زندگی است و فقط یک کتاب مقدس نیست باید با این کتاب الهی آشتی کنیم چرا که آئین زندگی در همه ابعادش نوشته شده است.

حاجی‌صادقی با اشاره به اینکه اکنون بزرگترین وفاداری به جبهه امام حسین (ع) تعجیل برای فرج است خاطر نشان کرد: تعجیل امام زمان (عج) به دست من و شماست، ما باید زمینه ظهور را آماده کنیم به جای اینکه بگوییم علائم ظهور چیست باید روی شرایط ظهور خودمان را متمرکز کنیم.

وی با بیان اینکه ظهور دو شرط اساسی دارد همان دو چیزی که عامل غیبت بوده است افزود: تبری و تولی یعنی اینکه در برابر حاکمیت غیرخدا باید بایستیم و دیگری اینکه هزینه حاکمیت ریاست ولی خدا را پرداخت نکرده‎ایم بنابراین باید برائت و تبری از حاکمیت‎های غیرالهی و تبری به حاکمیت الهی داشته باشیم.

انقلاب اسلامی بزرگترین بسترساز نهضت ظهور است

جانشین ولی فقیه در سپاه در پایان با بیان اینکه انقلاب اسلامی بزرگترین بسترساز نهضت ظهور است اظهار داشت: انقلاب امام راحل و در ادامه شاگرد برجسته ایشان مقام معظم رهبری بهترین زمینه‎سازان ظهور حجت حق هستند.

انتهای پیام/ع/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول