اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استانداری مرکزی:

طرح‌های بخش کشاورزی هر چه سریع‌تر تعیین تکلیف شوند

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استانداری مرکزی خواستار تعیین تکلیف هر چه سریع‌تر طرح‌های کشاورزی استان شد.

طرح‌های بخش کشاورزی هر چه سریع‌تر تعیین تکلیف شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک محمدرضا عاشوری ظهر امروز در نشست ستاد اجرایی توسعه بخش کشاورزی استان اظهار داشت: کارگروه و ستاد اجرایی توسعه بخش کشاورزی استان باید در کوتاه‌ترین زمان ممکن نسبت به تعیین تکلیف طرح‌های کشاورزی اقدام کنند تا بتوان با معرفی متقاضیان این طرح‌ها به عنوان بنگاه‌های زودبازده از تسهیلات اختصاص یافته به این بخش استفاده کرد.

وی تصریح کرد: اختصاص اعتبارات به طرح‌های بخش کشاورزی فرصت بسیار خوبی برای سرمایه‌گذاری در این بخش است که اگر نتوانیم به موقع از این تسهیلات استفاده کنیم، در آینده توسعه این بخش را نخواهیم داشت.

معاون برنامه‌ریزی استانداری مرکزی با بیان اینکه فرمانداران باید در مدت دو هفته تمام طرح‌های کشاورزی شهرستان خود را بررسی کنند، افزود: فرمانداران بکوشند در فرصت تعیین شده نواقص طرح‌ها را برطرف و زمینه معرفی متقاضیان به بانک‌های عامل را فراهم کنند.

عاشوری بر لزوم تصویب سریع طرح‌ها تاکید کرد و بیان داشت: طرح‌های جدید کشاورزی می‌توانند نقش بسیار مؤثری در افزایش تولید و بهره‌وری داشته باشند که می‌طلبد طرح‌های مهم و مؤثر در این زمینه را مصوب و امکان بهره‌مندی آنها از تسهیلات در نظر گرفته شده را فراهم کرد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی نیز با اشاره به معرفی 3 هزار و 800 طرح کشاورزی گفت: تاکنون 919 طرح با تسهیلات 620 میلیارد ریال قرارداد موفق به عقد قرارداد با بانک کشاورزی و 54 طرح با 220 میلیارد ریال تسهیلات آماده عقد قرارداد است.

انتهای پیام/87001/آ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول