اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بازنشستگی کردستان اعلام کرد

بهره‌مندی 17 هزار بازنشسته کردستانی از خدمات مستمری

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بازنشستگی کردستان از بهره‌مندی 17 هزار و 800 بازنشسته استان از خدمات و مستمری سازمان بازنشستگی خبر داد.

بهره‌مندی 17 هزار بازنشسته کردستانی از خدمات مستمری

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، رسول مرادپور ظهر امروز در مراسم تجلیل از بازنشستگان نمونه استانی دانشگاه علوم پزشکی کردستان اظهار کرد: از این تعداد بازنشستگان استان 3 هزار نفر را بازنشستگان این دانشگاه تشکیل می‌دهند.

وی محورهای فرهنگی و اجتماعی، هنری و ادبی، تحقیقاتی و پژوهشی، اختراع و اکتشاف، انتقال تجارب موفق در دوران خدمت به جامعه و دیگران و کارآفرینی و ایجاد اشتغال را از مهم‌ترین محورهای انتخاب پیشکسوتان نمونه استان اعلام کرد.

رئیس سازمان بازنشستگی کردستان در ادامه با اشاره به اینکه استان کردستان از نظر فرهنگی غنی است، گفت: خانواده‌ها در کردستان کمتر میل به سپردن کهنسالان خود به سرای سالمندان را دارند و این امر در بالا رفتن میانگین امید به زندگی در کردستان موثر است.

مرادپور با بیان اینکه کانون بازنشستگان دانشگاه علوم پزشکی کردستان فعال‌ترین کانون در بین کانون‌های بازنشستگی استان است، از تلاش‌های آنان قدردانی کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان در ادامه این مراسم ضمن قدردانی از تلاش‌های بازنشستگان گفت: پیشرفت‌ها و افتخارات امروز ما مرهون تجارب، زحمات و تلاش‌های بازنشستگان بزرگوار است.

طیب قدیمی افزود: امروزه نظام اداری و غیراداری برای ارائه خدمات مطلوب به مردم مدیون ایثار پیشکسوتان تجارت است که در شرایط خاص و با امکانات محدود گذشته، توانستند یادگاری‌هایی از تلاش مستمر و دلسوزانه خود را برای نسل کنونی برجای بگذارند.

وی از بازنشستگان به عنوان معلمان و مریدانی نام برد که با خلاقیت و تجربه همواره در حل مشکلات نسل کنونی و آینده راهگشا بوده و هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان تصریح کرد: خدمتگزاران امروزه باید همواره قدردان تلاش‌های بازنشستگان باشند و متعهد به ارائه خدمات در مسیر و راه پیشکسوتان و اساتید قبل از خود و بهره‌گیری از تجارب و اندوخته‌های آنها در زمینه‌های کاری و معنوی باشند.

در پایان این مراسم از 4 نفر از بازنشستگان نمونه دانشگاه علوم پزشکی کردستان با اهدای لوح و هدایایی تقدیر شد.

انتهای پیام/79005/و/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول