اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس صندوق بازنشستگان استان اردبیل مطرح کرد

13 هزار بازنشسته برگ زرین تجربه بر پیشانی استان اردبیل

خبرگزاری فارس: رئیس صندوق بازنشستگی استان اردبیل گفت: در کل استان اردبیل 13 هزار بازنشسته وجود دارد که بیشترین آمار بازنشستگان مربوط به آموزش و پرورش است.

13 هزار بازنشسته برگ زرین تجربه بر پیشانی استان اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، علی اشجعی رئیس صندوق بازنشستگی استان اردبیل عصر امروز در هفتمین همایش استانی روز خانواده وتکریم بازنشستگان در خلخال گفت: در استان اردبیل 13 هزار نفر بازنشسته داریم که بیشترین اعضای بازنشسته را اعضای آموزش و پرورش تشکیل می‌دهند.

وی افزود: این فرهنگ باید در جامعه نهادینه شود که بازنشستگی پایان فعالیت اجتماعی نیست بلکه شروع و آغاز دوره ای دوم و دیگر از زندگی در کنار اجتماع است که فرق این دوره با دوره اول قبل از بازنشستگی، این است که تجربه و ثمره سالها تلاش و تفکر در کنار ماست.

اشجعی افزود:نباید بازنشستگان در جامعه فراموش شوند و رویکرد صندوق بازنشستگی کشور بر ایجاد بسترهای حمایت بیشتر از بازنشستگان در حوزه بیمه و سایر خدمات بازنشستگی است.

رئیس صندوق بازنشستگی استان اردبیل در مورد چرایی برگزاری همایش امسال در خلخال تصریح کرد:این همایش سال‌ها در مرکز استان برگزار می‌شد ولی امسال به پیشنهاد دوستان به خاطر تنوع‌بخشی و دیدار بازنشستگان و شنیدن مشکلات آنها وتسریع بخشی به حل مشکلات این بار تصمیم بر این شد تا این همایش در خلخال برگزار شود‌.

حجت‌الاسلام والمسلمین امیر رشتبری نیز در همایش روز خانواده وتکریم بازنشستگان در خلخال خواستار توجه و جدیت مسئولان استانی در رسیدگی به وضعیت بیش از پیش بازنشستگان در استان و شهرستان‌ها شد و افزود: تجربیات ارزشمند این قشرنیز باید مورد استفاده قرار گیرد و بازنشستگان باید تجربیات سالهای موفق خود را که با گذرعمر به دست آمده است به نسل جوان نظام جمهوری اسلامی ایران انتقال دهند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عبادالله دوستی مسئول کانون بازنشستگان شهرستان خلخال و کوثر نیز از وجود 2000 نفر بازنشسته دستگاه های مختلف در این دو شهرستان خبر داد و افزود: از این تعداد 1200نفر فرهنگی و کادر آموزش و پرورش می‌باشند.

هفتمین همایش تجلیل از بازنشستگان که به مناسبت 25 ذی الحجه روز خانواده وتکریم از بازنشستگان در خلخال برگزار شد با تجلیل از 12 نفر بازنشسته که بعد از بازنشستگی به فعالیت های فرهنگی و تدریس مشغول بودند به کار خود پایان داد .

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول