اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت فوتبال نفت گچساران در واکنش به اظهارات عسگری

اظهارات حسین عسگری غیرمنصفانه و دور از انتظار بود

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت فوتبال نفت ‌و‌ گاز گچساران گفت: اظهارات رئیس دپارتمان داوری مبنی بر حمایت خداداد افشاریان از تیم‌های فوتبال کهگیلویه و بویراحمد غیرمنصفانه بوده و از طریق مراجع ذیصلاح قابل پیگیری است.

اظهارات حسین عسگری غیرمنصفانه و دور از انتظار بود

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران اظهارات حسین عسگری رئیس دپارتمان داوری در آخرین برنامه نود علیه خداداد افشاریان و ادعای حمایت این داور پیشکسوت بین‌المللی کهگیلویه و بویراحمدی از تیم‌ شهرداری یاسوج با واکنش‌های متفاوتی در سطح جامعه فوتبال و داوری کشور به ویژه جامعه فوتبال و داوری کهگیلویه و بویراحمد مواجه شده است.

ابوالحسن غلامی رئیس هیئت فوتبال نفت ‌و‌ گاز گچساران با اشاره به اظهارات اخیر حسین عسگری رئیس دپارتمان داوری در برنامه نود در زمینه حمایت خداداد افشاریان از تیم‌های فوتبال کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به قابلیت‌های ورزش مناطق نفت‌خیز جنوب در گفت‌و‌گوی اختصاصی با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب از جمله شرکت‌های مهم تابعه وزارت نفت بوده که با تولید 80 درصد نفت کشور سهم مهمی در اقتصاد کشور دارد.

وی افزود: ورزش در مناطق نفت‌خیز جنوب به ویژه شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران سابقه‌ای دیرینه دارد تا جایی که مدال‌آوران و قهرمانان زیادی از ورزش مناطق نفت‌خیز جنوب به تیم‌های ملی و آسیایی معرفی شدند.

فوتبال ایران از مناطق نفت‌خیز متولد شده است

رئیس هیئت فوتبال نفت و گاز گچساران با بیان اینکه سابقه ورزش در مناطق نفت‌خیز جنوب در برخی رشته‌ها، بیشتر از سابقه ورزش در سازمان تربیت بدنی ایران است، یادآور شد: پایه برخی از ورزش‌های ایران در مناطق نفت‌خیز جنوب بوده و مناطق نفت‌خیز جنوب همیشه مهد قهرمان‌های ایران بوده‌اند.

غلامی با تأکید بر اینکه تولد فوتبال ایران در مناطق نفت‌خیز صورت گرفته است، عنوان داشت: تولید نفت دلیل اصلی رونق ورزش در مناطق نفت‌خیز نسبت به دیگر مناطق کشور بوده است.

وی با اشاره به وضعیت فوتبال در گچساران به ویژه صنعت نفت این شهرستان گفت: گچساران از سال 45 در فوتبال کشور دارای جایگاه و منزلت خاصی بوده است در حالی‌که امروز تنها تیم و باشگاه تحت حمایت دولت در این شهرستان نفت و گاز گچساران از مجموعه صنعت نفت این شهرستان است.

غلامی تأکید بر اینکه فوتبال نفت و گاز گچساران پایگاه استعدادیابی و معرفی چندین بازیکن ملی‌پوش بوده است، تصریح کرد: ایمان موسوی، میلاد غریبی، محمدرشید مظاهری، سعید قدمی و رضا قیالی از جمله ملی‌پوشان و بازیکنان تراز اول فوتبال کشور هستند که از تیم نفت و گاز گچساران به این جایگاه رسیدند.

باشگاه نفت گچساران از موفق‌ترین باشگاه‌های فوتبال در کشور است

رئیس هیئت فوتبال نفت و گاز گچساران این باشگاه را یکی از موفق‌ترین باشگاه‌های ایران به نسبت جمعیت و امکانات در مقایسه با دیگر باشگا‌ه‌ها دانست و با دلخوری از اظهارات اخیر حسین عسگری رئیس دپارتمان داوری مبنی بر حمایت و جانبداری خداداد افشاریان داور بین‌المللی بازنشسته کهگیلویه و بویراحمدی از تیم‌های این استان گفت: کم لطفی و بی‌مهری به توانمندی‌ها و  زحمات مجموعه تیم نفت و گاز گچساران، به دلیل برخی اختلاف سلیقه‌های پیشکسوتان با همدیگر دور از انتظار و نهایت بی‌انصافی است.

غلامی متذکر شد: باشگاه فوتبال شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران با توجه به طرح ادعای‌ غیرواقعی جانبداری خداداد افشاریان داور بین‌المللی و بازنشسته از تیم‌های فوتبال کهگیلویه و بویراحمد توسط رئیس دپارتمان داوری، خود را مستحق پیگیری این ادعای غیرمنصفانه و غیرکارشناسی از طریق مراجع ذیصلاح می‌داند.

فوتبال نفت و گاز گچساران از نفوذ هیچ‌ داوری استفاده نکرده است

وی خاطرنشان کرد: تیم فوتبال نفت و گاز گچساران طی سالیان طولانی و متمادی فعالیت خود، هیچ‌گاه در هیچ مقطعی از نفوذ هیچ‌کدام از افرادی که در امر داوری قضاوت فعالیت دارند، استفاده نکرده است و این اقدام را عملی ناشایست و به دور از جوانمردی و مردانگی می‌داند.

غلامی یادآور شد: با همه احترامی که برای جامعه داوری کهگیلویه و بویراحمد در سطح کشور به ویژه آقایان خداداد افشاریان و نوذر رودنیل که از افتخارات این استان به شمار می‌روند، قائل هستیم اما باشگاه نفت و گاز گچساران همواره و همیشه فعالیت‌های ورزشی خود را از طریق کانال تعریف شده فدراسیون مربوطه پیگیری کرده است.

انتهای پیام/غ/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول