اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز

زنگ مطالعه و پژوهش در دزفول نواخته شد

خبرگزاری فارس: طی مراسمی با حضور مسئولان محلی زنگ مطالعه و پژوهش در شهرستان دزفول به صدا درآمد.

زنگ مطالعه و پژوهش در دزفول نواخته شد

به گزارش خبرگزاری فارس از دزفول، ظهر امروز در مدرسه امام خمینی شهرستان دزفول با حضور مسئولان اداره آموزش پرورش، فرماندار دزفول و مدیر امور کتابخانه‌های عمومی شهرستان دزفول زنگ پژوهش نواخته شد.

فرماندار دزفول در این مراسم اظهار داشت: باید در راستای نهادینه کردن مطالعه مفید در بین جوانان اقدام کنیم و باید این کار را از مدارس آغاز کرد.

عبدالرضا احسانی‌نیا خاطر نشان کرد: نقش معلمان و فرهنگیان در ترویج مطالعه مفید در جامعه بسیار موثر است و به این دلیل باید با همکاری آنها در راستای افزایش مطالعه مفید در این باره گام برداشت.

فرماندار دزفول تاکید کرد: افزایش سطح مطالعه مفید در جامعه می‌تواند بر ارتقای سطح فرهنگ در اجتماع تأثیر بگذارد و به این دلیل باید بکوشیم تا در عرصه کتاب و کتابخوانی توفیقاتی داشته باشیم.

*مدرسه؛ بهترین جایگاه ترویج فرهنگ مطالعه

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان دزفول نیز در این مراسم اظهار داشت: باید در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی از مدارس اقدام کرد زیرا بهترین شرایط و موقعیت برای انس با کتاب در مدارس فراهم است.

محمد حسین فرهمند افزود: کتابخانه‌های مدارس تجهیز ‌‌شده‌اند و در تلاش هستیم تا فضاهای کتابخانه‌ای در مدارس به بهترین فضا برای مطالعه تبدیل شوند و از نظر منابع و کتاب‌های مورد نیاز برای دانش‌آموزان نیز این کتابخانه‌ها به اندازه کافی مجهز باشند.

انتهای پیام/72006/ع/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول