اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول ستاد بازسازی بنیاد مسکن گلستان در مناطق زلزله‎زده:

400 واحد آماده واگذاری به زلزله‎زدگان است/ تا پایان بازسازی در مناطق زلزله‎زده هستیم

خبرگزاری فارس: مسئول ستاد بازسازی بنیاد مسکن گلستان در مناطق زلزله‎زده از واگذاری 400 واحد به مالکان خبر داد و گفت: تا پایان بازسازی همراه مردم خوب مناطق زلزله‎زده خواهیم بود.

400 واحد آماده واگذاری به زلزله‎زدگان است/ تا پایان بازسازی در مناطق زلزله‎زده هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گلستان، ولی‎الله رضایی ضمن تشریح عملکرد این ستاد با بیان اینکه تعهد بنیاد مسکن استان گلستان ساخت یک هزار و 700 واحد مسکونی در سطح 22 روستای زلزله‎زده است اظهار داشت: حدود 50 نفر از مهندسان خوب و با تجربه بنیاد مسکن استان به همراه 50 اکیپ پیمانکار در ستاد بازسازی استان با تلاش شبانه‎روزی مشغول فعالیت هستند تا بتوانند هر چه سریع‎تر مسکنی نوساز، زیبا و البته مقاوم برای اهالی خوب این منطقه بسازند.

مسئول ستاد معین بازسازی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گلستان افزود: از همان روزهای اول وقوع زلزله، امور ماشین‎آلات بنیاد مسکن استان با حدود 150 دستگاه انواع ماشین‎آلات وارد منطقه شدند و در کمترین زمان ممکن عملیات آواربرداری یک هزار و 700 واحد مسکونی را در 22 روستایی که غالبا دچار تخریب صددرصدی شده بود انجام دادند.

امور ماشین‎آلات گلستان بعد از آواربرداری همچنان در منطقه حضور دارند

وی ادامه داد: امور ماشین‎آلات استان بعد از آواربرداری نیز همچنان در منطقه حضور دارند و مشغول پشتیبانی و حمل مصالح مورد نیاز این ستاد هستند.

رضایی با بیان اینکه همزمان با عملیات آواربرداری اقدام به پی‎کنی واحدها کردیم افزود: پی‎کنی و آرماتوربندی تمام واحدها به پایان رسیده و بتن یک هزار و 320 واحد تاکنون ریخته شده است.

مسئول ستاد بازسازی بنیاد مسکن استان گلستان در مناطق زلزله‎زده استان آذربایجان‎شرقی با بیان اینکه برای تسریع در کار از اسکلت پیچ و مهره‎ای استفاده شده است افزود: تاکنون اسکلت یک هزار و 170 واحد نصب شده و عملیات اجرای سقف بتنی یک هزار واحد به پایان رسیده است.

400 واحد آماده واگذاری به مالکان است

رضایی ضمن ابراز اینکه تعهد بنیاد مسکن تا مرحله گچ و خاک واحدها است اذعان داشت: تاکنون حدود 400 واحد از 860 واحدی که دیوارچینی شده است، گچ و خاک شده که برگه‎های پایان کار این واحدها نیز صادر شده و آماده واگذاری به مالکان است.

انتهای پیام/2307/ع/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول