اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تیم فوتبال ابومسلم:

ابومسلم آماده مصاف با تیم گسترش فولاد است

خبرگزاری فارس: سرپرست تیم فوتبال ابومسلم خراسان رضوی گفت: با همدلی بازیکنان و کادر فنی، به دور از حواشی و با آمادگی کامل به مصاف تیم صدرنشین لیگ دسته یک فوتبال کشور می‌رویم.

ابومسلم آماده مصاف با تیم گسترش فولاد است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی، سید هاشم حسینی اظهار کرد: تمرینات تیم، زیر نظر اصغر جانداری و نظارت خداداد عزیزی به‌ طور منظم انجام شده است و با تمام قوا به مصاف تیم صدرنشین گسترش فولاد تبریز می‌رویم.

وی با بیان اینکه ورزش استان باید همدل باشد،عنوان کرد: خوشبختانه این هفته توانستیم کادر فنی و بازیکنان را از حواشی مستطیل سبز دور کنیم و آنان را با انگیزه بالا برای کسب امتیاز کامل در دیدار با گسترش فولاد تبریز آماده نمائیم.

سرپرست تیم فوتبال ابومسلم در مورد تیم گسترش فولاد تبریز گفت: رسول خطیبی تیم خوبی را روانه بازی‌ها کرده و توانسته‌اند نتایج خوبی را کسب کنند و با 22 امتیاز در صدر جدول قرار بگیرند.

حسینی افزود: برای دیدار روز چهارشنبه اول آذرماه بازیکن مصدوم نداریم اما میثم رضاپور را به دلیل 3 اخطاره شدن و فرزاد حمیدی که در بازی قبلی اخراج شد را در اختیار نخواهیم داشت.

تیم فوتبال ابومسلم خراسان پس از دیدار در ورزشگاه اختصاصی بنیان دیزل گسترش فولاد تبریز در هفته دوازدهم به همدان می‌رود و روز پنج‌شنبه 9 آذرماه با تیم الوند این شهر دیدار خواهد کرد.

انتهای پیام/ 70017/ح/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول