اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با انتشار بیانیه‌ای

بسیج دانشگاه‌های خراسان‌رضوی حملات به غزه را محکوم کرد

خبرگزاری فارس: بسیج دانشگاه‌های خراسان‌رضوی با انتشار بیانیه‌ای نسبت به حملات اخیر رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد.

بسیج دانشگاه‌های خراسان‌رضوی حملات به غزه را محکوم کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه بسیج دانشجویی دانشگاه‌های خراسان‌رضوی، به ‌دنبال حمله وحشیانه صهیونیست‌ها به غزه، بسیج دانشجویی دانشگاه‌های خراسان‌رضوی با اعلام بیانیه‌ای انزجار خود را اعلام و این عمل وحشیانه را محکوم کردند.

بار دیگر عاشورا، کربلایی دیگر بر پهنه خاک دید، گویی این رسم دیرینه روزگار برای هر نسلی است که حجت مبارزه با ظلم را تکرار کند؛ پس از معطر شدن هوای خاورمیانه به عطر اسلام دیگر فضایی برای تنفس غده سرطانی که ساعت شنی ثانیه‌های پایانی عمر خبیثش را نشان می‌دهد وجود ندارد و این جانور کثیف اندکی حیات شروع به دست و پا زدن کرده است که خود هم می‌داند فایده‌ای ندارد.

حمله ناجوانمردانه رژیم غاصب صهیونیستی به مردم مظلوم غزه بار دیگر ماهیت ددمنشانه این غده سرطانی را آشکار و خواب خوش‌ خیالان بزدلی را که ذلیلانه به دنبال سازش با این رژیم وحشی هستند را برآشفت.

نیروهای اشغالگر صهیونیستی بار دیگر در تضاد آشکار با هنجارهای بین‌المللی، با حملات خود علیه مردم بی‌گناه غزه، تعداد بسیاری از فلسطینیان را شهید و مجروح کردند.

ما دانشجویان دانشگاه‌های خراسان‌رضوی ضمن محکوم نمودن این جنایت، چند نکته را با مسلمانان جهان در میان می‌گذاریم:

 این حرکات دیوانه‌وار قبل از اینکه صحنه نمایش قدرت باشد نشانه ضعف و اضمحلال است و بیانگر این حقیقت است که رژیم صهیونیستی برای فرار از مرگ دست به خودکشی زده است؛ بهتر است قبل از فرا رسیدن روزی که صبر دنیا به‌ سر آید و موج خشم و کینه ملت‌ها شما را در هم پیچد، به‌ جای آدم‌کشی در سرزمین و خانه دیگران به وطن‌های اصلی خود بازگردید و به ترور و تجاوز پایان دهید.

از شورای امنیت سازمان ملل می‌خواهیم تا بر اساس منشور ملل متحد به وظایف خود عمل کرده و ضمن محکومیت حمله رژیم صهیونیستی به غزه، اقدامات لازم را برای جلوگیری از ادامه حملات علیه فلسطینیان که ممکن است به فاجعه انسانی در منطقه منجر شود، اتخاذ کند.

ما دانشجویان بسیجی انقلابی اعلام می‌داریم: « از این به بعد هر جا هر ملتی، هر گروهی با رژیم صهیونیستی مقابله کند ما پشت سرش هستیم و کمکش می‌کنیم و هیچ ابایی هم از گفتن این حرف نداریم» و این سخن و این اتفاقات را سرآغاز وعده پیروزی الهی خود می‌بینیم.

 دانشجویان دانشگاه‌های استان خراسان‌رضوی ضمن محکومیت حملات رژیم صهیونیستی به مردم بی‌گناه غزه، آمادگی خود را برای اعزام گروه‌های جهادگر انقلابی به این منطقه جهت دفاع از مسلمانان مظلوم غزه و کمک‌رسانی به مردم  و مجروحان این حملات وحشیانه اعلام می‌داریم.

انتهای پیام/ 70001/ح/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول