اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزیر راه:

مشارکت در انتخابات نظام مهندسی افزایش داشته است

خبرگزاری فارس: معاون مسکن وزیر راه و شهرسازی گفت: میزان مشارکت در انتخابات اخیر نظام مهندسی افزایش داشته است.

مشارکت در انتخابات نظام مهندسی افزایش داشته است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد ابوالفضل صومعه‌لو صبح امروز در اعطای احکام هیئت‌مدیره ششمین دوره سازمان نظام مهندسی در دفتر استاندار خراسان‌رضوی اظهار کرد: ششمین دوره انتخابات نظام مهندسی در 14 شهریور‌ماه با حضور دو هزار و 670 نفر کاندیدا برگزار شد و در مجموع 501 نفر انتخاب شدند که 311 نفر آنها عضو اصلی و مابقی علی‌البدل هستند.

معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: ششمین دوره انتخابات نظام مهندسی بر اساس نرم‌افزار طراحی شده در خراسان‌رضوی در 26 استان کشور برگزار شد که در استان‌های تهران و البرز نیمه نرم‌افزاری بود.

صومعه‌لو خاطرنشان کرد: درصد مشارکت در کشور درانتخابات این دوره 35 درصد بوده که نسبت به دوره‌های قبلی افزایش داشته است و در حال حاضر اکثر اعتبارنامه‌ها داده شده و در بیشتر استان‌ها بدون مشکل بوده است.

وی تاکید کرد: سازمان نظام مهندسی خراسان‌رضوی با داشتن بیش از 18 هزار عضو تعامل بسیار خوبی را با وزارتخانه‌ دارد.

در ادامه محمدرضا اخوان رئیس سازمان نظام مهندسی خراسان‌رضوی اظهار کرد: سازمان نظام مهندسی خراسان‌رضوی در هفت رشته تخصصی به ویژه در بحث ترافیک تعرفه‌دار شده و در شورای مسکن، کارگروه‌ها و شورای فنی حضور دارد.

اخوان با اشاره به طرح‌های پژوهشی گفت: طرح‌های پژوهشی بسیاری در 18 هزار نفر عضو سازمان داشته‌ایم و سازمان در دفاع از حقوق مهندسی با کمک دادگسستری توانسته دادگاه خاص مهندسی را تشکیل دهد.

وی تاکید کرد: خراسان‌رضوی نخستین استان کشور است که با کمک شهردار و شهرداری مشهد صدور نخستین پروانه الکترونیکی  را داشته است.

رئیس سازمان نظام مهندسی خراسان‌رضوی با اشاره به فعالیت‌های سازمان اظهار کرد: هر عضو جدید در سازمان بر اساس آزمون پذیرفته می‌شود و در بحث برون‌سپاری توانسته‌ایم بخشی از فعالیت‌های خود را به انجمن‌های صنفی و تشکلات حرفه‌ای واگذار کنیم.

اخوان گفت: یکی از کارهای خوبی که صورت گرفته سازمان ثبت اسناد و املاک، تهیه نقشه‌های تفکیک آپارتمان‌ها را به سازمان نظام مهندسی داده و چون از مهندسین متخصص در این طرح استفاده می‌شود سرعت و دقت افزایش می‌یابد.

انتهای پیام/70001/غ/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول