اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خلخال:

مردم در کنترل قیمت‌ها با دستگاه‌های نظارتی همکاری کنند

خبرگزاری فارس: فرماندار خلخال گفت: اگر مردم در تنظیم بازار و کنترل قیمت‌ها با دستگاه‌های نظارتی و بازرسی این شهرستان همکاری کنند تخلفات در این زمینه به نحو چشمگیری کاهش خواهد یافت.

مردم در کنترل قیمت‌ها با دستگاه‌های نظارتی همکاری کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، هوشنگ محمدی عصر امروز در جلسه هماهنگی تنظیم بازار شهرستان خلخال از نقش تکوینی مردم در تنظیم بازار و کنترل قیمت‌ها خبر داد و افزود: اگر مردم در تنظیم بازار و کنترل قیمت‌ها با دستگاه‌های نظارتی و بازرسی شهرستان همکاری کنند، تخلفات در این زمینه به نحو چشمگیری کاهش خواهد یافت.

فرماندار خلخال اظهار داشت: مردم اصلی‌ترین نقش را در خرید و نظارت دارند و تعامل مردم با مجمع امور صنفی و اداره صنعت، معدن تجارت و تعزیرات حکومتی باید تقویت شود.

وی ضمن اشاره به فرا رسیدن ماه محرم از ارگان‌های نظارتی خواست تا با حضور بیشتر در بازار و بازرسی از اماکن تهیه و فروش اقلام اساسی مردم برای تامین و آسایش نیازمندی‌های مردم تلاش بیشتری کنند.

فرماندار خلخال در خصوص اقلام پرمصرف مردم در بازار نیز گفت: فرایند گستردگی بازار وسیع بوده و این مردم هستند که حرف اول را در استفاده از اجناس می‌زنند با این شرایط مردم می‌توانند کمک کار خوبی برای ارگان‌های نظارتی باشند‌.

محمدی افزود: قدرت تشخیص مردم در اجتماع خیلی بالاست و انتظار می‌رود که مردم شهرستان خلخال نهایت تلاش خود را در تنظیم قیمت بازار با تعامل دستگاه‌های ذی‌ربط به کار گیرند‌.

وی تصریح کرد: اصناف نیز می‌توانند در تنظیم بازار به ارائه نقش بپردازند و این امر مستلزم این است که مجمع امور صنفی در بازار و بین اصناف ورود پیدا کرده و وظیفه اصلی و خطیر کنترل و نظارت را انجام دهد؛ کالاهای اساسی جزو نخستین مایحتاجی هستند که تورم‌زا شده‌اند‌.

فرماندار خلخال گفت: بدانید رهبر معظم انقلاب در راس و هرم همه دستگاه‌ها بر بازار و عموم قیمت‌ها نظارت داشته‌اند و در قطع شهرستانی باید ما نیز با رصد قیمت‌های اجناس زمینه سوءاستفاده برخی از افراد سودجو در جامعه را کاهش دهیم‌.

وی تخلفات در حوزه تنظیم بازار خلخال را کمتر از سایر شهرستان‌ها عنوان کرد و افزود: بخشداران نیز باید به کمک امور صنفی و اداره صنعت، معدن تجارت بیایند تا مشکلات مقطعی با وحدت، همدلی و مودت حل شود.

انتهای پیام/62008/ز/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول