اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بسیج امتداد عاشورا-27

نمایشگاه «بسیج در امتداد عاشورا» در رویان برپا می‌شود

خبرگزاری فارس: نمایشگاه «بسیج در امتداد عاشورا» هم‏زمان با هفته بسیج در شهر رویان برپا می‌شود.

نمایشگاه «بسیج در امتداد عاشورا» در رویان برپا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از رویان، مسئول برگزاری نمایشگاه «بسیج در امتداد عاشورا» در رویان امشب در نشست هماهنگی برگزاری این نمایشگاه در آستانه فرا رسیدن هفته بسیج اظهار داشت: با توجه به تقارن هفته بسیج با دهه اول ماه محرم، نمایشگاه فرهنگی بسیج در امتداد عاشورا در شهر رویان به همت بسیج نجف اشرف و پایگاه‌های مقاومت تابعه برگزار می‌شود.

حسن طالع‏زاری با بیان اینکه این نمایشگاه از 30 آبان ماه گشایش می‌یابد، بیان داشت: در بخشی از این نمایشگاه، صحنه‌هایی از واقعه عاشورا و کاروان اسرا به تصویر کشیده می‌شود و در بخش دیگر، ماکت عملیات محرم در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

وی افزود: بخش دیگری از این نمایشگاه، به معضلات جامعه به ویژه مواد مخدر و آشنایی با این بلای خانمان‏سوز اختصاص دارد و در بخش دیگری از این نمایشگاه، موضوع جنگ نرم و تهاجم خاموش دشمن علیه نسل جوان جامعه مورد اشاره قرار می‏گیرد.

طالع‏زاری اظهار داشت: این نمایشگاه تا 11 آذر ماه برای بازدید علاقه‌مندان دایر است و از همه به ویژه مردم شهر رویان و روستاهای تابعه برای بازدید از این نمایشگاه که گوشه‌ای از فعالیت بسیجیان مخلص در هفته بسیج و گرامیداشت ماه محرم است، دعوت می‌کنیم.

این مسئول همچنین از برگزاری فراخوان دو روزه حوزه‌ای گردان‌های عاشورای پایگاه‌های بسیج نجف اشرف رویان با حضور بیش از 170 نفر از بسیجیان خبر داد و افزود: دو گردان از پایگاه‌های مقاومت ثارالله رویان و حضرت ابوالفضل(ع) روستای سعدآباد شاهرود در فاطمیه روستای سعدآباد در این فراخوان حضور یافتند.

وی اظهار داشت: در این فراخوان 48 ساعته، بسیجیان گردان‌های عاشورا در کلاس‌های سلاح‏شناسی، بصیرت و دفاع از کوی و برزن شرکت کردند و در راهپیمایی شبانه با جهت‌یابی در شب آشنا شدند.

طالع‌زاری با بیان اینکه مرور تمرین‌های رزم گروهی و رزم ویژه از دیگر برنامه‌های این فراخوان بود، خاطرنشان کرد: با توجه به ابلاغ سازمانی و برنامه‌ریزی انجام شده تا پایان سال، گردان‌های دیگر پایگاه‏های تابع در فراخوان حوزه‌ای شرکت خواهند کرد.

انتهای پیام/74005/ی/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول