اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار آوج:

پروژه فضای سبز آوج توسعه می‌یابد

خبرگزاری فارس: شهردار آوج از توسعه پروژه‌های فضای سبز این شهر و نیز احداث یک پارک 10 هکتاری و یک مجموعه تفریحی و گردشگری خبر داد.

پروژه فضای سبز آوج توسعه می‌یابد

رامین کریمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آوج با تسلیت فرا رسیدن ایام شهادت اباعبدالله الحسین (ع) اظهار کرد: ویژه‌برنامه‌های گوناگونی از جمله تزیین و فضا‌سازی شهر برای سوگواری، کمک به هیئت‌ها و برگزاری گردهمایی‌های عاشورایی از سوی شهرداری آوج برای این ایام تدارک دیده شده است.

شهردار آوج افزود: توزیع محصولات فرهنگی مذهبی و برپایی نمایشگاه‌های عاشورایی جزو برنامه‌هایی است که هر سال به طور مستمر انجام می‌شود.

وی با اشاره به توسعه فعالیت‌های عمرانی در شهر آوج تصریح کرد: پروژه فضای سبز 10 هکتاری شهر آوج هم‌اکنون در مرحله اجرا قرار داشته که این طرح تاکنون 70 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

شهردار آوج ادامه داد: همچنین مجموعه 21 هکتاری فضای سبز آوج که مشتمل بر سه بخش پارک آبشار، جاده سلامت و پارک بانوان است با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در مرحله عملیاتی قرار دارد.

کریمی بیان کرد: کار زیرسازی، تسطیح و همچنین خاکبرداری جاده سلامت با اعتباری 150 میلیون تومانی در مجموعه این فضای سبز 21 هکتاری توسط شهرداری آوج به انجام رسیده است.

وی ادامه داد: احداث یک پل معلق در این مجموعه نیز جزو برنامه‌هایی است که سبب جذب بیشتر توریست و گردشگر به این منطقه می‌شود.

شهردار آوج بیان کرد: راه‌اندازی پیست دوچرخه‌سواری در این مجموعه نیز جزو اولویت‌هایی است که در دستور کار قرار داشته و با تأمین اعتبار صورت می‌گیرد.

کریمی با اشاره به اینکه طرحی نیز برای تأسیس مجموعه شهربازی و نیز راه‌اندازی بازارچه خیریه با تعدادی از خیرین استان تهران صورت گرفته است، تصریح کرد: بر اساس این توافق شهرداری مکلف به  اختصاص زمین و خیرین نیز مکلف به سرمایه‌گذاری می‌شوند.

وی ادامه داد: بودجه امسال شهرداری آوج تاکنون 75 درصد تحقق یافته است.

شهردار آوج بیان کرد: در حال حاضر درصدد خرید سهام کارخانه آسفالت هستیم.

کریمی خاطرنشان کرد: فعالیت‌های مجموعه شهرداری آوج بر محور خدمت‌رسانی به شهروندان و تلاش برای رفع موانع قرار دارد.

انتهای پیام/77005/آ/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول