اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سنندج:

حماسه عاشورا نماد عظمت و عزت اسلام است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان سنندج حماسه عاشوار را نماد عظمت، بزرگی و عزت جامعه اسلامی برشمرد و گفت: عاشورا درس انسان‌سازی است و باید از آن درس گرفت.

حماسه عاشورا نماد عظمت و عزت اسلام است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، ولی‌الله میرزایی یکشنبه‌‌شب در جلسه شورای اداری شهرستان سنندج اظهار کرد: حماسه عاشورا در واقع الگویی برای زندگی شرافتمندانه مسلمانان و آزادگان جهان است و باید این حماسه بزرگ را به آیندگان منتقل کنیم.

وی افزود: حرکت امام حسین(ع) بر مبنای قرآن کریم که قانون اساسی مسلمانان بود انجام شد و ما باید ادامه‌دهنده و حافظ این حرکت عظیم باشیم.

وی خاطرنشان کرد: امروز وظیفه مسئولان خدمت به مردم و کسب اعتماد آنها است و در این راستا نباید از هیچ تلاشی فروگذار بود.

فرماندار شهرستان سنندج یادآور شد: احساس مسئولیت، توجه به وقت و زمان، استفاده از فرصت‌ها و امکانات از رسالت مسئولان است و مدیری که به این موارد توجه کند توانسته خدمت خود را به مردم براساس وظیفه‌ای که دارد، انجام دهد.

میرزایی بیان کرد: توجه به امور مردم لازم است و باید در حد توان و تکلیف آمر به معروف و ناهی از منکر باشیم.

وی با اشاره به ضرورت پایبندی به مسائل دینی و مذهبی اضافه کرد: حرکت براساس قرآن کریم و آموزه‌های دینی بی‌شک زمینه رشد و ترقی انسان‌ها و جامعه اسلامی را فراهم می‌کند.

وی نظارت بر گران‌فروشی، جلوگیری از کم‌فروشی، کنترل بازار، توجه به انبار کالاهای مورد نیاز مردم در سنندج و عدم استفاده شخصی از خودروهای دولتی را به مدیران ادارات سنندج متذکر شد و گفت: رعایت نکردن این موارد منجر به سلب اعتماد مردم می‌شود.

فرماندار شهرستان سنندج همچنین با اشاره به اینکه 8 هزار و 500 فرصت شغلی در شهرستان سنندج ایجاد شده است، اضافه کرد: همه ما موظفیم در چارچوب تکلیف اداری و کاری‌مان پیش برویم و رسالت خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهیم.

انتهای پیام/آ/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول