اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری دلیجان:

کارگروه نظارت بر معادن در دلیجان تشکیل می‌شود

خبرگزاری فارس: سرپرست فرمانداری دلیجان از تشکیل کارگروه نظارت بر معادن در این فرمانداری خبر داد.

کارگروه نظارت بر معادن در دلیجان تشکیل می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک مهرداد امرایی ظهر امروزدر جلسه بررسی مشکلات معدن‌کاران این شهرستان اظهار داشت: این کارگروه به منظور بازرسی، شناسایی مشکلات و رسیدگی به مشکلات بخش معدن تشکیل و فعالیت خواهد کرد.

وی افزود: این کارگروه با حضور نمایندگانی از فرمانداری، صنعت و معدن، جهاد کشاورزی، منابع طبیعی، محیط زیست ونیروی انتظامی تشکیل خواهد شد.

سرپرست فرمانداری دلیجان با بیان اینکه مدیران شهرستان به عنوان مدیران پایین دستی باید مشکلات و موانع را بررسی و در راستای رفع آنها بکوشند، ادامه داد: از آنجا که امسال به عنوان سال تولید ملی و حمایت ازکار و سرمایه ایرانی نامگذاری شده حمایت از تولیدکنندگان و معدن‌کاران باید در دستور کار قرار گرفته و به صورت جدی مورد توجه قرار گیرد، چرا که این عزیزان با کاری سخت در راستای صادرات، ارزآوری و اشتغال گام‌های مهمی در اقتصاد کشور بر می‌دارند.

امرایی با بیان اینکه هیچ فرد حقیقی و حقوقی به جز قانون حق برخورد و جلوگیری از کار معدن‌کاران را ندارد افزود: استفاده از کارگران بومی و تعامل با روستاهای همجوار معدن موضوع مهمی است که معدن‌کاران باید به آن توجه کنند.

رئیس اداره صنعت و معدن و تجارت دلیجان نیز گفت: در حال حاضر 340 معدن در استان وجود دارد که از این تعداد 55 معدن در شهرستان دلیجان واقع شده است.

رحمت‌الله علی‌پور افزود: در حال حاضر 3 هزار و 500 نفر به صورت مستقیم در معادن استان مشغول کار هستند.

وی سرمایه‌گذاری صورت گرفته در بخش معادن این شهرستان را 500 میلیارد ریال اعلام کرد.

رئیس اداره نظارت و بهره‌برداری معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی نیز گفت: تشکیل این جلسات نقش ارزنده‌ای در راستای کاهش مشکلات معدن‌کاران دارد.

احمد غلامی افزود: کار در معادن از کارهای سخت و طاقت‌فرسا است و مسئولان باید تعامل خوبی با فعالان شاغل در این عرصه داشته باشند.

انتهای پیام/ی/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول