اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بردسکن خبر داد

بازگشایی کنارگذر بردسکن تا نیمه اول آذر‌ماه

خبرگزاری فارس: فرماندار بردسکن گفت: کنارگذر شهر بردسکن تا دو هفته دیگر بازگشائی می‌شود.

بازگشایی کنارگذر بردسکن تا نیمه اول آذر‌ماه

به گزارش خبرگزاری فارس از بردسکن، محمد عباس‌پور ظهر امروز در جمع خبرنگاران در بردسکن اظهار کرد: با بازگشایی این کنارگذر، کلیه تردد وسائط سنگین از این مسیر انجام می‌شود.

عباس‌پور با اشاره به مصوب شدن دو بانده شدن محور خلیل‌آباد، بردسکن به ‌طول 30کیلومتر در دولت دهم اظهار کرد: برآورد اولیه اجرای این پروژه 300 میلیارد ریال اعلام  شده است و تا پایان خدمت دولت دهم اعتبارات آن اختصاص و عملیات آن اجرایی می‌شود.

فرماندار بردسکن با اشاره به گاز کشی هشت روستای بردسکن و  شهرآباد در سال گذشته،افزود: در سال‌جاری نیز روستاهای ماراندیز ،بابلحکم،ابراهیم‌آباد و مظفرآباد از نعمت گاز بهره‌مند می‌شوند. فرماندار بردسکن افزود: پنج روستای برجک، خمی، کبودان، سربرج و هدک نیز سال آینده از نعمت گاز برخوردار می‌شوند.

وی افزود: با کمک خیرین، درشهرستان بردسکن بیمارستان 228تختخوابی احداث می‌شود که در این راستا تاکنون مبلغ 10میلیارد ریال توسط خیرین جمع‌آوری شده است و مجوز احداث از طریق استانداری خراسان‌رضوی صادر شده است.

انتهای پیام/ 70002/ح/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول