اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تلاش شهرداری منطقه دو قم

خیابان سواران قم بازگشایی شد

خبرگزاری فارس: شهردار منطقه دو قم از بازگشایی خیابان سواران و رفع نقطه حادثه‌خیز این منطقه خبر داد.

خیابان سواران قم بازگشایی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مجید متین‌فر گفت: تقاطع خیابان سواران و گلستان یکی از نقاط حادثه‌خیزی بود که ساخت و ساز غیر اصولی و نامتعارف موجب تنگی معبر شده و زمانی که خودروهای عبوری از این محل می‌گذشتند با توجه به اینکه آکس خیابان در این نقطه تنگ شده بود شاهد تصادفاتی بودیم که حوادث تلخی را رقم می‌زد.

وی گفت: با پیگیری‌های فراوانی که شهرداری منطقه دو انجام داد و با هماهنگی و همکاری که از طرف مالکین املاک در مسیر انجام شد این خیابان تعریض شد.

شهردار قم در ادامه افزود: شهرداری با اعتبار 5 میلیارد ریال نسبت به تملک و عقب‌نشینی املاک واقع در این طرح که با کاربری مسکونی و تجاری داشتند اقدام کرد و محوطه عقب‌نشینی شده را با اعتبار 200 میلیون ریال تسطیح ، جدول‌گذاری و آسفالت کرد.

متین‌فر اظهار کرد: تمام هزینه‌های انجام شده برای تملک، تعریض و اصلاح این معبر از منابع داخلی شهرداری انجام شده است.

وی گفت: شهرداری قم در پی رسالت خود سعی دارد محیطی آرام، ایمن و شاداب را برای شهروندان فراهم کند و با وجود بودجه و امکانات محدود با تمام توان در راه بازسازی، اصلاح و توسعه معابر شهری گام بر می‌دارد اما حفظ و نگهداری از این امکانات به عهده خود شهروندان است و امیدواریم همشهریان نیز ما را در رسیدن به شهری مناسب و خوب یاری کنند.

انتهای پیام/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول