اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر اداره درآمد شهرداری قم خبر داد

تمدید مهلت تخفیف در پرداخت عوارض شهرداری قم

خبرگزاری فارس: مدیر اداره درآمد شهرداری قم از تمدید مدت زمان اجرای مصوبه ارائه 25 درصد تخفیف در پرداخت عوارض شهرداری قم تا پایان ماه ذی‌الحجه (24 آبان ماه) سال جاری خبر داد.

تمدید مهلت تخفیف در پرداخت عوارض شهرداری قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مصطفی تقی‌زاده قمی با اشاره به تمدید مصوبه تخفیف 25 درصدی در پرداخت عوارض اظهار کرد: این مصوبه شامل تخفیف در پرداخت عوارض ساختمانی، مشاعی و بهای خدمات است.

وی خاطر نشان کرد: مهلت این مصوبه تا پایان دهه مبارک ولایت بود که بر اساس مصوبه جدید تا 24 آبان ماه سال جاری تمدید شد تا فرصت بیشتری برای بهره‌مندی شهروندان فراهم شود.

مدیر اداره درآمد شهرداری قم با اشاره به استقبال بی‌نظیر مردم و مراجعه‌های شهروندان در مدت اعمال تخفیف‌ها گفت: درآمد شهرداری در زمانی که تخفیف‌ها اعمال شد نسبت به ماه‌های گذشته افزایش پیدا کرد که نشان‌دهنده استقبال خوب مردم از این فرصت بوده است.

وی تصریح کرد: نظر به استقبال شهروندان و نظر مساعد شهردار کلانشهر قم و اعضای شورای اسلامی شهر این تخفیف‌ها طبق مصوبه قبلی در دهه ولایت تمدید شده و شهروندان تا پایان ماه ذی‌الحجه فرصت دارند برای بهره‌مندی از تخفیف‌ها به شهرداری‌های مناطق هشت‌گانه مراجعه کنند.

تقی‌زاده قمی خاطر نشان کرد: این مجوز در راستای تشویق شهروندانی که تاکنون موفق نشده‌اند نسبت به پرداخت عوارض ساختمانی، مشاعی و بهای خدمات خود اقدام ‌کنند، صادر شده است.

انتهای پیام/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول