اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ناحیه مرکزی پخش فرآورده‏های نفتی بوشهر:

برای تامین سوخت استان بوشهر مشکلی وجود ندارد

خبرگزاری فارس: رئیس ناحیه مرکزی شرکت ملی پخش فرآورده‎های نفتی بوشهر گفت: هم اکنون در استان بوشهر هیچ‏گونه مشکل تامین سوخت وجود ندارد.

برای تامین سوخت استان بوشهر مشکلی وجود ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی، محمد ایزدی صبح امروز در جلسه کمیسیون تنظیم بازار شهرستان دشتی اظهار داشت: با توجه به حساسیت، اهمیت و نقش بسزایی که سوخت در چرخه اقتصادی مملکت و به ویژه در بخش حمل و نقل و کشاورزی دارد تمام تلاش ما در فصول سال این است که سوخت را به موقع و به اندازه کافی با رعایت قوانین و مقررات در الگوها و معیارهای ابلاغی به دست مصرف کننده واقعی برسانیم.

وی افزود: در حال حاضر پنج جایگاه، سوخت مورد نیاز مردم دشتی را تامین می‏کنند و ما هیچ گونه مشکلی در این زمینه نداریم.

ایزدی خاطرنشان کرد: به اندازه کافی اعتبار سرمایه در گردش به جایگاه‎های سوخت در استان داده‎ایم تا هیچ‎گونه مشکلی در زمینه تامین سوخت به مردم نداشته باشند.

رئیس ناحیه مرکزی شرکت ملی پخش فرآورده‎های نفتی بوشهر گفت: از ابتدای ماه آینده فروش اینترنتی فرآورده‎های نفتی در جایگاه‎ها آغاز می‎شود و دیگر لزومی به مراجعه حضوری مردم به ناحیه نیست و مصرف‎کنندگان عمده می‎توانند خرید سوخت مورد نیاز خود را از طریق اینترنتی انجام دهند.

نفت سفید به اندازه کافی ذخیره‌سازی شده است

ایزدی یادآور شد: باتوجه به اینکه در آستانه فصل سرما قرار داریم نفت سفید تحویل تعاونی‎های روستایی داده شده است و به اندازه کافی در مخازن جایگاه‌ها ذخیره‎سازی شده و در حال توزیع است.

وی ادامه داد: ماشین‎های سیار نیز برای آسایش مردم نفت را درب منازل به مردم تحویل می‎دهند و کوپن‎های نفت نیز به اندازه اعلام کرده‎ایم و مشکل خاصی برای توزیع نفت امسال نخواهیم داشت.

رئیس ناحیه مرکزی شرکت ملی پخش فرآورده‎های نفتی بوشهر بیان کرد: سامانه هوشمند سوخت در کل کشور اجرایی شده و ما هیچ گونه دخل و تصرفی در سهمیه‎های سوخت نداریم و تمام برنامه‎ها و هماهنگی‎ها از مرکز انجام می‎شود.

وی به سهمیه سوخت بخش کشاورزی اشاره و اضافه کرد: سهمیه این بخش بر اساس معیارها و الگوهایی که به ما ابلاغ شده و سازمان جهاد کشاورزی هم دقیقا در جریان است سهمیه انواع تراکتورها بر اساس ظرفیت و قدرت و موتور پمپ‎های کشاورزی نیز بر اساس قدرت و کارکرد سالانه سوخت تخصیص داده شده است که پس از ثبت نام در سامانه سوخت مورد نیاز کشاورزان را تامین می‎کنیم.

سوخت مرغداری‌ها و گلخانه‌ها را تامین می‌کنیم

این مقام مسئول گفت: دست جهاد کشاورزی را باز گذاشته‎ایم تا سهمیه حمایتی که از طریق سامانه به آن تخصیص داده شده است بر اساس نیازمندی‎ها مدیریت کند و سهمیه بیشتری را در اختیار کشاورزانی که فعالیت بیشتری دارد قرار دهد.

ایزدی خاطرنشان کرد: مصرف کنندگان عمده شناسایی و به شرکت نفت معرفی شوند تا از طریق انبار شرکت نفت مستقیما سوخت مورد نیاز آنها را تامین کنیم.

وی افزود: در بخش مرغداری‎ها و گلخانه‎ها نیز به این شکل سوخت آنها را تامین می‏کنیم و چنانچه مرغداری یا گلخانه‎هایی که فعالیت می‎کنند به ناحیه شرکت نفت معرفی شوند تا سوخت آنها را مستقیم از انبار بارگیری و تحویل کنیم.

ایزدی گفت: اذعان می‎کنم سهمیه حمایتی سوخت ممکن است جوابگوی واقعی نیازها نباشد اما برای تامین سوخت 350 تومانی مشکلی نداریم.

انتهای پیام/ل

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول