اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل میراث فرهنگی آذربایجان‌شرقی خبر داد

پیشرفت 60 درصدی مجموعه هتل لاله پارک تبریز

خبرگزاری فارس: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری آذربایجان‌شرقی گفت: مجموعه هتل لاله پارک ناب تبریز بیش از 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و هزینه آن 100 میلیون دلار برآورد شده است.

پیشرفت 60 درصدی مجموعه هتل لاله پارک تبریز

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، تراب محمدی صبح امرورز در بازدید از  طرح سرمایه‌گذاری هتل لاله پارک تبریز اظهار کرد: مجموعه لاله پارک علاوه بر هتل از بخش‌های دیگری همچون مراکز تجاری و تفریحی نیز تشکیل شده است.

وی این پروژه را نمونه مثبت و موفقی از سرمایه‌گذاری در آذربایجان‌شرقی خواند و گفت: وجود چنین مجموعه‌های چند منظوره مجهزی تاثیر بسیار خوبی در آینده گردشگری استان خواهد داشت.

محمدی برآورد هزینه مجموعه لاله پارک ناب تبریز را بالغ بر 100 میلیون دلار عنوان کرد که به گفته سرمایه‌گذاران طرح، بیش از 65 درصد این مبلغ تاکنون هزینه شده است.

عضو شورای مشورتی گردشگری همچنین از افتتاح مرکز خرید و هایپر مارکت پنج هزار و 300 متر مربعی این مجموعه خبر داد و گفت: حضور برندها و تولیدکنندگان برتر جهانی در این مرکز نشان‌دهنده تغییر دیدگاه‌ها و ذهنیت‌های جهانی نسبت به سرمایه‌گذاری‌های انجام گرفته در کشورمان است.‌

محمدی با تاکید بر تداوم و افزایش حمایت‌های سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری آذربایجان‌شرقی از سرمایه‌گذاران طرح‌های گردشگری، یادآور شد: این سازمان حمایت از سرمایه‌گذاران را در راستای راه‌اندازی سریع طرح‌ها که توسعه استان را در پی خواهد داشت در دستور کار قرار داده است.

مدیر پروژه شرکت لاله پارک ناب تبریز نیز در این بازدید، زیربنای کلی این مجموعه را بالغ بر 92 هزار متر مربع اعلام کرد که بخش‌هایی از آن بهره‌برداری شده یا طی چند ماه آینده آماده گشایش خواهند بود.

محمود مولوی با تشریح بخش‌های اقامتی مجموعه یادآور شد: این هتل از 192 اتاق، 25 سوئیت و یک رویال سوئیت تشکیل شده است.

وی خاطرنشان کرد: استخر، سونا، حمام ترک، سالن کنفرانس چند منظوره یک‌هزار و 300 نفری، پنج سالن مختلف کنفرانس کوچک، تالار اصلی و 16 رستوران و فست‌فود بخشی از امکانات قسمت‌های اقامتی و هتل مجموعه لاله پارک ناب را تشکیل می‌دهد.

مولوی همچنین بخش تجاری مجموعه را در پنج طبقه و در فضایی بالغ بر 73 هزار متر مربع اعلام کرد و گفت: 140 مغازه، پارکینگی با ظرفیت حدود هزار و 200 خودرو و فضای بازی کودکان به وسعت 2 هزار متر مربع قسمت‌های مختلف مرکز تجاری مجموعه هتل را تشکیل می‌دهند که طبق پیش‌بینی‌ها بهمن‌ماه سال‌جاری آماده بهره‌برداری خواهد شد.

انتهای پیام/ز20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول