اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تیم های پایتخت ‌حاصل دسترنج دیگران را می‌خورند

یاوری: مخالف رفتن ‌حقیقی‌ام ولی جلوی پیشرفتش ‌را نمی‌گیرم/از کی‌روش بعید بود

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال فجر سپاسی گفت: پرسپولیس با حقیقی قرارداد داخلی بسته و وی دوست دارد پیشرفت کند و من با وجود مخالفت جلوی او را نمی‌گیرم.

یاوری: مخالف رفتن ‌حقیقی‌ام ولی جلوی پیشرفتش ‌را نمی‌گیرم/از کی‌روش بعید بود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، محمود یاوری عصر امروز پس از شکست تیمش مقابل مس کرمان اظهار داشت: بد بازی کردیم، انتظارم از بازیکنان بالاتر بود با وجود اینکه شش بازیکن کلیدی را در اختیار نداشتیم، اما انتظار بیشتری داشتیم.

وی ابراز داشت: به خاطر این پیروزی به مس تبریک می‌گویم، اما از قاسم‌پور چون بی‌تجربه و جوان نیست، انتظار بیشتری داشتم.

یاوری با انتقاد از عملکرد قاسم‌پور در کنار زمین عنوان کرد: مربی نباید بازیکنان ما را تحت تاثیر قرار دهد و روحیه آنها را تضعیف کند.

یاوری همچنین از تماشاگران کرمانی که علیه وی شعار داده بودند، انتقاد کرد و گفت: ما اگر برده بودیم سالم بیرون نمی‌رفتیم، زیرا علیه ما شعار زیادی علیه ما داده بودند.

سرمربی فجر سپاسی درباره قرارداد حقیقی با پرسپولیس تصریح کرد: پرسپولیس با حقیقی قرارداد داخلی بسته، وی دوست دارد پیشرفت کند و من با وجود مخالفت جلوی او را نمی‌گیرم، کار فجر این است که بازیکنانی مانند حقیقی را به فوتبال تحویل دهد، ما برنده هستیم و آنها بازنده، زیرا حاصل دسترنج دیگران را می‌خورند و در پرورش بازیکن نقشی ندارند.

وی همچنین درباره علی عسگر گفت: ما علی عسگر را به عنوان سرقفلی می‌خواستیم که هنوز مشخص نیست.

یاوری درباره شکست تیم ملی ایران خاطرنشان کرد: یک مربی مانند کی‌روش نباید سنت‌گرا باشد و بازیکنی که در جوانی دعوت نشده را در سنین بالا دعوت کند.

به گزارش فارس، یاوری در حالی مدعی شده که تماشاگران کرمانی علیه وی و تیمش شعار سر دادند که در بازی مقابل مس تماشاگران اندک حاضر در ورزشگاه هیچ‌گونه حاشیه و مشکلی نداشتند و ابراهیم قاسم‌پور سرمربی مس کرمان نیز هیچ‌گونه ‌برنامه‌ای برای تحریک بازیکنان فجر در کنار زمین نداشت، مسئولان باشگاه مس پیش از آغاز این دیدار به پاس خدمات وی در زمان حضور در مس کرمان از وی با اهدا لوح سپاسی قدردانی کردند.

انتهای پیام/80011/ش/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول