اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه رودسر عنوان کرد

آغاز برنامه‌های هفته بسیج با شعار بسیج در امتداد عاشورا

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه رودسرگفت: امسال برنامه‌های هفته بسیج با شعار «بسیج در امتداد عاشورا» آغاز می‌شود.

آغاز برنامه‌های هفته بسیج با شعار بسیج در امتداد عاشورا

به گزارش خبرگزاری فارس از رودسر، رحمان عصامی در جمع خبرنگاران به مناسب سی‌و سومین سالگرد تاسیس بسیج با تسلیت ایام سوگواری ابا عبد‌الله‌‌الحسین(ع) و تبریک هفته بسیج، اظهار کرد: فرمان تاریخی تشکیل بسیج مستضعفان در پنجم آذر سال 1358 توسط امام خمینی (ره) صادر شد و این هوشیاری و درایت حضرت امام (ره) بود که برای خنثی‌سازی توطئه‌های دشمن و هدایت انقلاب در مسیر اصلی خود، فرمان تشکیل بسیج را داد که از دل مردم برخاسته است.

وی با اشاره به اینکه مملکتی که 20 میلیون جوان دارد باید 20 میلیون تفنگدار داشته باشد، افزود: مردم مسلمان و پاک‌باخته ایران که دل در گرو عشق به انقلاب و هدف‌های والای آن دارند با آمادگی برای پاسداری از دستاوردهای انقلاب، گروه‌های مقاومت مردمی را تشکیل دادند.

فرمانده سپاه ناحیه رودسر با تاکید بر اینکه مملکتی که مردمی مقاوم داشته باشد آسیب‌پذیر نیست، اذعان کرد: این کشور در مقابل هجمه‌های دشمن به خوبی مقاومت می‌کند و موجب قوت گرفتن امواج بیداری اسلامی در کشورهای منطقه و برخی از کشورهای جهان و برپایی قیام‌های ضد استکباری ملت‌ها می‌شود.

وی با اشاره به اینکه بسیج در تمام عرصه‌ها حضور پررنگ خود را به نمایش گذاشته است، خاطرنشان کرد: این نهاد مقدس که طبق فرموده امام (ره) شجره طیبه نامیده شده است، در تهدیدات سخت و هشت سال دفاع مقدس برای حفاظت از کیان اسلامی با تقدیم بیش از 100 هزار شهید و در دوران تهدیدات فرهنگی و جنگ نرم نقش تاثیرگذار داشته است.

وی حضور مستقیم بسیج در عرصه‌های مردم‌یاری مانند حوادث سیل، زلزله، سازندگی و محرومیت‌زدایی و نیز در عرصه‌های کارآمدی نظام جمهوری اسلامی برای کمک در اجرای طرح‌های کوتاه مدت و عام‌المنفعه و زودبازده را نقش‌آفرینی خواند.

عصامی با تصریح بر اینکه هفته بسیج با دهه عاشورا مصادف است، خاطرنشان کرد: امسال شعار هفته بسیج «بسیج در امتداد عاشورا» نامگذاری شده است.

وی درباره برنامه‌های سپاه ناحیه رودسر در هفته بسیج یادآور شد: احیای امر به معروف و نهی از منکر در اولویت برنامه‌های برنامه‌های هفته بسیج قرار دارد.

این مسئول از تمام هیئت‌های عزاداری و مردم خواست تا حریم و حرمت‌های عاشورا را رعایت کنند و نوحه‌خوان‌ها‌ و سخنران‌ها به دور از هر گونه مبالغه‌گویی برای عظمت این دهه به چرایی فلسفه قیام امام حسین (ع) بپردازند.

انتهای پیام/84001/ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول