اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با شعار «بسیج امتداد عاشورا»

برنامه‌های هفته بسیج اعلام شد

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه برنامه‌های هفته بسیج امسال را با محور «بسیج امتداد عاشورا» اعلام کرد.

برنامه‌های هفته بسیج اعلام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، سردار محمدنظر عظیمی صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اعلام کرد: شعار محوری هفته بسیج با توجه به تقارن این هفته با ایام محرم بسیج امتداد عاشورا انتخاب شده و باید بیشتر از قبل به فرهنگ بسیجی که فرهنگ ایثار است، توجه کنیم.

عظیمی اظهار کرد: بسیج در دوران دفاع مقدس و بعد از آن در عرصه تولید علم، ورزش، فرهنگ و امروز در عرصه جنگ نرم طلایه‌دار فرهنگ اصیل انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه مهد تشکیل بسیج مساجد بوده است، افزود: برنامه‌های امسال با تشکیل یک ستاد مرکزی و 8 کمیته اجرا می‌شود.

فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه بیان کرد: روز اول، روز حضرت عبدالله بن حسن به عنوان الگوی شجاعت بسیجی نام گرفته و در این روز دیدار مسئولان سپاه با ائمه جمعه در استان، اجتماع هیئت‌‌های نونهالان عاشورایی در محل‌های از پیش تعیین شده، افتتاح نمایشگاه‌های فرهنگی و بیداری اسلامی، اعزام خانواده‌های شهدا به مشهد مقدس انجام می‌پذیرد.

وی گفت: روز دوم به نام حضرت قاسم‌ بن‌ الحسین به عنوان الگوی نوجوانان بسیجی نام گرفته و همایش بزرگ نوجوانان بسیجی، افتتاح پروژه‌های عمرانی و تجلیل از نخبگان، برگزاری مسابقات ورزشی و اعزام تیم‌های پزشکی به مناطق محروم انجام می‌پذیرد.

فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه همچنین اظهار کرد: روز سوم، روز حضرت علی‌اصغر با عنوان الگوی ایثار بسیجی نام گرفته و برنامه یادواره شهدای بسیجی، اجتماع خانواده شهدا، عطرافشانی مزار شهدا، همایش معتمدان و سران عشایر و رزمایش وبلاگ‌نویسان بسیجی را برگزار خواهیم کرد.

وی روز چهارم را با شعار حضرت ابوالفضل به عنوان الگوی بصیرت ولایی بسیج اعلام کرد و از تجمع هیئت‌های ورزشی در مراسم عزاداری خبر داد و همچنین روز بعد را روز اباعبدالله‌الحسین(ع) به عنوان الگوی شهادت‌طلبی بسیج ذکر کرد و از اجتماع بزرگ بسیجیان در شهرستان‌ها خبر داد.

عظیمی روز آخر این هفته را با شعار زینب به عنوان الگوی زنان بسیجی بیان کرد و گفت: اجتماع بزرگ زنان عاشورایی به عنوان همایش زینبیون، یادواره دانشجویی شهیده ناهید فاتحی‌‌کرجو، برگزاری مسابقات قرآنی، صبحگاه مشترک، پخش فیلم شهیده ناهید فاتحی‌کرجو در مدارس و افتتاح بیمارستان صحرایی در دالاهو و شرکت فرماندهان سپاه در برنامه‌های رادیویی در این روز انجام می‌پذیرد.

وی در پایان اعتبار 13 پروژه محرومیت‌زدایی را یک‌میلیارد و 430 میلیون تومان اعلام کرد و افزود:‌ این اعتبار از محل اعتبارات محلی، استانی و قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) تامین شده است.

انتهای پیام/ب/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول