اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور استاندار اردبیل و مسئولان محلی

فرماندار جدید خلخال معرفی شد

خبرگزاری فارس: با حضور استاندار اردبیل، امام جمعه شهرستان خلخال و جمعی از مسئولان و مدیران اجرایی محلی هوشنگ محمدی به عنوان فرماندار جدید خلخال معرفی شد.

فرماندار جدید خلخال معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این مراسم که عصر امروز در محل فرمانداری خلخال برگزار شد، با قدردانی از زحمات 22 ماهه ذبیح‌الله عبداللهی فرماندار سابق خلخال و با گذشت دو ماه از سرپرستی هوشنگ محمدی در فرمانداری خلخال ایشان به عنوان فرماندار این شهرستان کار خود را به صورت رسمی آغاز کرد.

فرماندار سابق شهرستان خلخال در سخنانی از تدوین سند توسعه شهرستان خلخال براساس چشم‌انداز 1404 خبر داد و گفت:‌ براساس این سند خلخال باید به مرکز ادب و اخلاق، تربیت متعالی و همچنین قطب باغات ارگانیک تبدیل شود تا یک فضای مطلوب مادی و معنوی در مسیر رشد و توسعه آن فراهم آید.

ذبیح‌الله عبداللهی از خانواده نیکزاد به عنوان افتخار استان یاد کرد و افزود: در 22 ماه خدمتگزاری سعی کردیم برخی کارها را آغاز کنیم و در آغاز برخی کارها بنیان مستحکمی را بنا نهیم.

وی آسفالت جاده خلخال – پونل به طول 15 کیلومتر، آسفالت‌ریزی راه 14 روستا با سه میلیارد تومان اعتبار، تکمیل پروژه آبرسانی دین‌ دوست، احداث دو مدرسه شبانه‌روزی با 1.5 میلیارد تومان اعتبار، خرید دستگاه سی‌تی‌اسکن برای بیمارستان امام، تکمیل سه سالن ورزشی، گازرسانی به شش روستا و تجهیز امکانات اداری، بهداشتی و درمانی و احداث هتل و بهسازی مهمانسرای خلخال و میدان تره‌بار این شهرستان را از اقدامات خود در طول 22 ماه مسئولیت فرمانداری خلخال برشمرد.

عبداللهی تصریح کرد: امیدواریم فرماندار جدید خلخال نیز براساس سند توسعه این شهرستان در افق 1404 بتواند در سطح عالی اقدامات و فعالیت‌های خود را انجام دهد.

وی با یادآوری اینکه در این سند بهره‌برداری از 120 پروژه براساس 15 ملاک پیش‌بینی شده و قرار است اجرایی شود، خاطرنشان کرد: عملیات گازرسانی به 17 روستا آغاز شده و قرار است آبرسانی به 9 روستا از طریق مجتمع برندق نیز انجام گیرد.

این مسئول تلاش برای تکمیل درمانگاه بخش خصوصی، کشتارگاه نیمه صنعتی، کتابخانه مرکزی و تکمیل روشنایی جاده اسالم – خلخال را از عمده فعالیت‌ها و اولویت‌های اجرایی اعلام کرد.

عبداللهی اضافه کرد: با توجه به محدودیت اعتبارات استانی سعی داشتیم این پروژه را از محل اعتبارات ملی به مرحله اجرا بگذاریم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرماندار سابق شهرستان خلخال اهمیت موضوع طبیعت درمانی در اندبیل خلخال و ضرورت راه‌اندازی بیمارستان سلامت در این شهرستان را یادآور شد و بیان کرد: این امر می‌تواند زمینه اشتغالزایی حدود 200 نفر را فراهم آورد.

عبداللهی از مطالعه چهار سد معیشتی و اهمیت تکمیل آن اشاره کرد و ادامه داد: 20 هکتار زمین به عنوان محل جدید دفن زباله در محدوده خارج از شهر تملک شده تا بستری مناسب برای دفن بهداشتی زباله فراهم شود.

وی در پایان سخنان خود از تمام مدیران و اهالی شهرستان خلخال به خاطر برخی خطاها و قصورها در انجام مأموریت طلب عفو و بخشش کرد و از همه اهالی خلخال خواست تا قصورها و کوتاهی‌ها را به بزرگی و سخاوت خود ببخشند.

انتهای پیام/62006/ش/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول