اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جلسه شورای اداری

لنگرود فرماندار خود را شناخت

خبرگزاری فارس: مراسم معارفه کمال محمدبیگی فرماندار جدید لنگرود با حضور مسئولان استانی برگزار شد.

لنگرود فرماندار خود را شناخت

به گزارش خبرگزاری فارس از لنگرود، در جلسه شورای اداری این شهرستان کمال محمدبیگی فرماندار جدید لنگرود معرفی و از تلاش‌های عزیز کاظمی فرماندار پیشین این شهرستان قدردانی شد. 

معاون سیاسی ‌امنیتی استاندار گیلان در مراسم معارفه فرماندار جدید لنگرود با اشاره به ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان اظهار کرد: اگر چه خون امام حسین (ع) و یاران با وفای ایشان در کربلا ریخته شد و پرچم از دست علمدارشان بر زمین افتاد اما از یک‌هزار و 400 سال پیش تاکنون پرچم‌های بی‌شماری برافراشته شدند که با الگو گرفتن از مکتب امام حسین (ع) اعلام کردند زیر بار ظلم و ستم نمی‌روند.

محمد اکبرزاده ادامه داد: خونی که در راه خداوند ریخته شود خداوند صاحب و مالک آن خون است و تا قیامت می‌جوشد.

وی در ادامه مسئولیت در نظام اسلامی را یک امانت دانست و افزود: امانت به معنای عاریه بودن و نقطه مقابل خیانت است.

این مسئول با اشاره به اینکه امانت را به فردی امین می‌دهند، تصریح کرد: روزی که امانتی به فردی سپرده می‌شود سخت‌ترین روز زندگی وی خواهد بود و جای هیچ شعفی نیست.

وی با بیان اینکه امام عصر (عج) در زمان غیبت خویش مسئولیت را بر عهده فقها و محدثین شیعه سپرده است، اذعان کرد: امروز در غیبت امام عصر (عج) مقام معظم رهبری ولایت فقیه را بر عهده دارند و اطاعت از ایشان طبق قانون شرع و قانون اساسی واجب است.

معاون استاندار گیلان، مدیریت در کشور را بر اثر سه برش ملی، استانی و شهرستانی نامید و یادآور شد: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند تا زمان انتخابات هر کس بخواهد غیر از این مسیر برود خیانت کرده است.

وی با بیان اینکه اهداف و مقصد مشخص و معین است، تصریح کرد: کسانی که مسئولیت‌ها را بر عهده می‌گیرند باید بدانند راه بسیار سختی در پیش دارند اما می‌توانیم آرمان‌های انقلاب را به ثمر برسانیم و به فضل خداوند دشمنان را ناامید و ناتوان کنیم.

اکبرزاده، خاطرنشان کرد: مدیر در اجرای مدیریت خود سه برنامه کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت دارد که اگر کارها با توسعه پایدار و همه‌جانبه و به دور از قیل و قال انجام گیرد، مشکلات برطرف می‌شود.

وی از مسئولان خواست تا با تلاش و حفظ وحدت خود تمام ظرفیت‌های کشور، استان و شهرستان لنگرود را شکوفا کنند.

انتهای پیام/84001/ز/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول