اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آیینی با حضور مسئولان

270 واحد مسکن مهر در برازجان افتتاح شد

خبرگزاری فارس: در آیینی با حضور مسئولان 270 واحد مسکن مهر در برازجان افتتاح شد.

270 واحد مسکن مهر در برازجان افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان بعد از ظهر امروز در آیینی همزمان در سراسر استان بوشهر، 4 هزار و 500 واحد مسکونی با حضور معاون اول رئیس جمهور افتتاح شد که 270 واحد مسکونی مهر توسط محمدرضا رحیمی از طریق ویدئو کنفرانس در برازجان مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

فرماندار دشتستان در این آیین با اشاره به تلاش دولت نهم و دهم در واگذاری واحدهای مسکونی به اقشار کم‌درآمد اظهار داشت: مسکن مهر از ابتکارات ارزشمند دولت احمدی‌نژاد است که نشان‌دهنده عدالت‌محوری و حمایت از قشر مستضعف و مظلوم جامعه است.

غلامحسین خسروی افزود: جلب رضایت شهروندان و به ویژه جوانان از مهم‌ترین اهداف اجرای این طرح است و مسئولان ارشد دولت تاکید بسیار زیادی بر تکمیل مسکن مهر دارند.

وی با اشاره به ویژگی‌های واحدهای مسکونی افتتاح شده اذعان داشت: زیربنای هر واحد از خانه‌های خیرساز شهر برازجان 75مترمربع است و برای هر واحد 320 میلیون ریال هزینه شده است.

فرماندار دشتستان گفت: 120 میلیون ریال از هزینه‌های ساخت هر واحد آورده شخصی متقاضیان و 200 میلیون ریال نیز تسهیلات بانکی است که برای تامین مصالح و تجهیزات بوده و هزینه‌های ساخت آنها را خیرین پرداخت کرده‌اند.

خسروی یادآور شد: عزم دولت برای تکمیل و تحویل تمام واحدهای مسکونی مهر جزم است و در استان بوشهر و دشتستان نیز گام‌های اساسی برداشته شده است.

فرماندار دشتستان در این آیین کلید 48 واحد مسکن خیرساز را به نمایندگی از 270 واحد مسکن مهر شهر برازجان به متقاضیان تحویل داد.

انتهای پیام/2451/ش/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول