اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در طرح تشدید بازرسی‌های صنفی

14 واحد صنفی متخلف در بویین زهرا پلمب شدند

خبرگزاری فارس: رئیس مجمع امور صنفی شهرستان بویین زهرا گفت: 14 واحد صنفی متخلف در بویین زهرا پلمب شدند.

14 واحد صنفی متخلف در بویین زهرا پلمب شدند

احمد زنده‌دل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بویین زهرا اظهار کرد: بیش از 580 واحد صنفی در طرح تشدید بازرسی‌ها از نیمه دوم آبان‌ماه جاری تاکنون توسط کارشناسان مجمع امور صنفی شهرستان بویین زهرا در بخش‌های مرکزی، رامند، شال و دشتابی مورد بازرسی قرار گرفته که در مجموع این بازرسی‌ها بیش از 116 مورد منجر به صدور برگ جریمه و 14 مورد نیز به پلمب واحد صنفی متخلف انجامید.

رئیس مجمع امور صنفی شهرستان بویین زهرا افزود: بیشتر واحد‌های متخلف از صنف سوپر مارکتی‌ها، لبنیات‌ فروشی‌ها و نانوایی‌ها بوده که به علت عدم ارائه صورت حساب، عدم درج قیمت بر روی کالا و همچنین گران‌فروشی جریمه و تعدادی از صنوف هم پلمب شدند.

وی با اشاره به برپایی جلسات مختلف با صنوف این شهرستان در راستای ساماندهی بازاریان و واحد‌های صنفی تصریح کرد: شرکت بازاریان و اتحادیه‌های صنفی در این جلسات سبب توسعه خدمت‌رسانی به شهروندان و افزایش رضایت‌ عمومی از وضعیت بازار می‌شود.

رئیس مجمع امور صنفی شهرستان بویین زهرا ادامه داد: لزوم تعامل بیشتر مسئولان و متولیان اجرایی برای تنظیم هرچه دقیق‌تر قیمت‌های اجناس امروز بسیار ضروری و مهم است.

زنده‌دل بیان کرد: اصناف این شهرستان در هر برنامه‌ای حضور جدی و مؤثر داشته و با همکاری خود موجب بهتر‌ شدن اجرای برنامه‌ شده‌اند.

وی با بیان اینکه اتحادیه‌های امور صنفی شهرستان بویین زهرا برنامه‌های متنوعی را در ایام و مناسبت‌های سال اجرا می‌کنند، تصریح کرد: برپایی هیئت‌ها و دسته‌های عزاداری بازاریان، اجرای تعزیه، توزیع محصولات فرهنگی و مذهبی و حضور در مراسم‌ سوگواری از جمله برنامه‌های مجمع امور صنفی برای ایام محرم حسینی است.

رئیس مجمع امور صنفی شهرستان بویین زهرا بیان کرد: همچنین اصناف این شهرستان تعامل بسیار خوبی را با هیئت‌ها در حوزه تأمین مایحتاج عزاداران داشته و در این راستا در این ایام برنامه‌های اطعام عزاداران صورت می‌گیرد.

زنده‌دل خاطرنشان کرد: تلاش برای حل مشکلات و دغدغه‌های شهروندان ضروری است.

انتهای پیام/77005/آ/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول